Sv: Ålder?

Jag är 19 och väntar mitt första barn i november!
 
Sv: Ålder?

Jag var 19 år när första barnet kom, han fyller 16 år nu i sommar :bump:

Jag var 21 år (skulle fylla 22) när barn nr 2 kom och hon har fyllt 13 år nu i vintras :banana:

Jag var 29 år, när 3.e och sista barnet föddes och hon fyller 6 år nu i höst :love:
 
Sv: Ålder?

Och nu är jag 44 och blir mormor snart, beräknad nedkomst 28/5:banana: :banana: :banana:
 
Sv: Ålder?

24 och 26 var jag!
Maken vill ha en sladdis men fy för att börja om!:D
 
Sv: Ålder?

jag var 20,5 när sonen föddes, och hans pappa var 19,5. han ska fylla 3 år i början på november, mammas stóra kille :love:
 
Sv: Ålder?

34 år var jag (förra året(, hade gärna varit yngre men vi fick vänta länge på den lille...:love:
 
Sv: Ålder?

Jag var 18 när jag fick min pojke (han blir 10 i år)
 
Sv: Ålder?

Jag var 18år när jag fick mitt första o 25år när jag fick mitt tredje(sista)
jag e 36år nu o mina barn e 18,16 o 11år...så nu finns det massa tid till mig själv.
 
Sv: Ålder?

jag är 25, och fick mitt första barn för 1 vecka sedan.
Fyller iofs 26 om 3veckor....
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 662
Senast: gammalek
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: iliedtoday
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp