Sv: Ålder?

Jag var 19 år när första barnet kom, han fyller 16 år nu i sommar :bump:

Jag var 21 år (skulle fylla 22) när barn nr 2 kom och hon har fyllt 13 år nu i vintras :banana:

Jag var 29 år, när 3.e och sista barnet föddes och hon fyller 6 år nu i höst :love:

Och nu är jag 44 och blir mormor snart, beräknad nedkomst 28/5:banana: :banana: :banana:

24 och 26 var jag!
Maken vill ha en sladdis men fy för att börja om!:D

jag var 20,5 när sonen föddes, och hans pappa var 19,5. han ska fylla 3 år i början på november, mammas stóra kille :love:

34 år var jag (förra året(, hade gärna varit yngre men vi fick vänta länge på den lille...:love:

Jag var 18år när jag fick mitt första o 25år när jag fick mitt tredje(sista)
jag e 36år nu o mina barn e 18,16 o 11år...så nu finns det massa tid till mig själv.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 340
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 689
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 554
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 631
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar