Sv: Hur gamla var ni?

KL

Första gången jag var gravid var jag 18, men gjorde abort. Nu är jag 19 och ska få mitt första barn i höst :)
 
Sv: Hur gamla var ni?

18 år. Jag och min sambo hade gjort slut innan jag fattade att jag var gravid, så det slutade i en abort.. :(
 
Sv: Hur gamla var ni?

Jag var 21, nu är hon 18 :confused:
Satan vad tiden går fort...
 
Sv: Hur gamla var ni?

*KL*

Har nu fogat samman båda ålders-fråge-trådarna.


/moderatorn
 
Sv: Ålder?

Var 22 år när jag var gravid första gången.. Alvin föddes i Maj 2003 (hade hunnit fylla 23) sen när han var 9,5månad blev jag oplanerat gravid igen.. ill min stora förskräckelse..som dock resulterade i Disa född 18 december 2004..(då jag var 24,5).

Så två grabiditeter har resulterat i två barn-... sladdis får vi se om det blir ngn..för på ett par år ska det vara bebisfritt härhemma :smirk:
 
Sv: Ålder?

Jag var precis nyss fyllda 20 år när den första grabben kom,, var 23,5 år när den andra grabben kom är idag själv snart 25 år,,,
 
Sv: Ålder?

18 med första (skulle bli 19), 20 med andra och 25 med sista. :bump:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 662
Senast: gammalek
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: iliedtoday
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp