Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag trodde denna sjukdom hade dött ut! Men mina egna (med hjälp av google) misstankar om att han just hade scharlakasfeber...
Svar
7
· Visningar
3 296
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Vet inte till vilket försäkringsbolag jag ska vända mej till för att få en vettig försäkring på min son. Han föddes med analatresi och...
Svar
9
· Visningar
1 427
Övr. Barn Kan man få sammandragningar för att man är ledsen och stressad? Jag har gråtit hela dagen för min hund fick somna in, och har haft...
Svar
11
· Visningar
4 617
Senast: Jolanta
·
S
Övr. Barn Idag gjorde jag ett graviditetstest som visade sig vara posetiv, borde vara någonstans kring 5-6v. Inte alls planerat (vi har använt...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Clintan
·
F
Övr. Barn Om jag blev med barn för 2 veckor sen, syns det på graviditets-testet då? :confused:
Svar
11
· Visningar
1 711
Senast: fancyfree
·
I
Övr. Barn Är det någon här som kan någon fin dikt eller mening som man kan skriva på ett kort till nyblivna föräldrar? Det känns så tråkigt med...
Svar
1
· Visningar
8 945
Senast: Isis
·
Övr. Barn Sådär ja, en del kanske minns att jag för ett tag sedan nämnde att jag var i full gång med byggandet av en skötbord. Låt oss säga så här...
2
Svar
27
· Visningar
2 798
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Är man det?? I flera trådar på Senior så tas det upp att man är såå dålig förälder om man har barn och häst.. Att barnen får lida och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 478
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Barn Här borde det finnas flera på lager! :) Skriver upp några senare när jag hinner... :bump:
Svar
12
· Visningar
3 940
Senast: Jippo
·
G
Övr. Barn vad kostar det me att ha sit barn på dagis el dagmamma imånaden?har ni dom där hela dagarna?
Svar
17
· Visningar
7 689
Senast: Mammadutt
·
P
Övr. Barn Jag är verkligen inte lagd åt det vidskepliga eller skrockfulla hållet men jag tror min hjärna har fått en knäpp av att vara gravid...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: Pem
·
A
Övr. Barn när började ert illa mående när ni blev gravida?
Svar
19
· Visningar
1 369
Övr. Barn Jag jobbar just nu två dagar i veckan och tar ut föräldrapenning tre dagar i veckan. Efter semestern har jag tänkt jobba fyra dagar och...
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Mynta2
·
V
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet av det? Jag har tittat på internet och frågat lite, men får väldigt olika svar. BM tycker att det...
Svar
9
· Visningar
12 875
P
Övr. Barn Insåg idag efter att ha haft ett riktigt tokspel på dottern som är sju år att.... HUR arg FÅR man bli på sina barn???:confused: Jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 652
R
Övr. Barn Sambon har en underbar liten dotter på snart 2 år. Dotterna mamma och han kommer inte särskilt bra överens alls, hon har förbjudit honom...
Svar
12
· Visningar
1 636
Senast: Revontuli
·
Övr. Barn Vaknade inatt av fruktansvärd kramp i vänstra vaden (mitt i drömmen där jag jagade en rullande ost för jag skulle köpa träskor...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Barn Vi försöker sluta amma (för att minska min foglossning...), dottern är 13 mån och en riktig snuttetjej. Det är verkligen jättejobbigt då...
2
Svar
21
· Visningar
2 601
Övr. Barn Tredje "färska" ICSI försöket (har även gjort ett frysförsök) har resulterat i plus på stickan!!!!! :bump: Jag testade faktiskt...
2
Svar
27
· Visningar
2 012
Senast: trav
·
Övr. Barn Förhoppningsvis kommer vi att få köpa ett hus här i slutet av sommaren & i det huset finns det 2 sovrum. 1 rum, det minsta, ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 890
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp