Favorit barnvagn?

Sv: Favorit barnvagn?

cerox sport säkert? Den är som våran teutonia i princip (vi har haft sån också :angel: toppenvagn det med, fast gillade inte att man inte kunde dra suffletten hur mkt man ville vilket är bra mot solljuset)
 
Sv: Favorit barnvagn?

Det jag hört om cango/knorr är att sufletten knarrat, det är åtgärdat nu och att varukorgen under är lite liten. Har faktiskt inte hört något mer negativt om dom. De var desutom bäst i test hos både Råd och Rön och konsumentveket för något år sen. Vad har ni haft för trassel mer er? *nyfiken*

Det jag vet är ändrat från modell -05 till -06 är bla större lift med högre kanter och sen sufletten då. Fast jag antar att det finns måndagsexemplar av alla märken. :)


Den är inte lika skön att köra som tex Brio.
Den hakar upp sig när man ska fälla ihop den så ibland får man slita med båda händerna men det går ändå inte.
Den rullar snett, vilket visade sig vara ett tillverkningsfel så vi fick nya delar att byta.
Den är trång, våran bebis fick knappt plats med en vinteroverall i sittdelen.
Överdraget till liften var för trång.

Bra att de gör högre kanter i liften. Skulle också önska högre kanter på sittdelen.
 
Sv: Favorit barnvagn?

*kl*

Ska i kväll köpa en vagn till Elin. En emmaljunga sittvagn, en renodlad sittvagn, men jag vet inte vad den heter för det har jag glömt! nåt med sport tror jag. En -05:a och på bilden ser den i alal fall jättefin ut!!

Synd att jag inte kommer på vad vagnen jag ska köpa heter!!! Någon med idé?

Kan det vara en Emmaljunga Classic Sport?

Själv har jag ärvt en "gammal" Emmaljunga från -00, en duo. Men jag vet att syrran (som hade en likadan) har tyckt att den såsmåningom var lite tung och så. Därför har jag tänkt att jag om några månader ska köpa en sittvagn (jag har bf 29 juni) som är lite lättare och mer lättkörd. Jag har så gott som bestämt mig för en Emmaljunga City Cross, men jag har även funderat på Cerox och Classic Sport.
 
Sv: Favorit barnvagn?

Vad snyggt det blev med skötväskan!

Jag har inte riktigt bestämt mig än. Har ju varit inne på den från BabyBjörn som man kan göra om till ryggsäck, men den ser så stor ut. Funderar även på de från Pippilotta, en GR8X men de ser också så stora ut... Eller blir det en Skip Hop som din. Du får väl rapportera om du är nöjd sen när bebis är ute!
 
Senast ändrad:
Sv: Favorit barnvagn?

japp, får göra det=)

En kompis har en likadan som mig och är jättenöjd. nu är hennes som 8 månader och hon har köpt en brio race, = mycket smalare. Så då är tydligen väskan lite väl bred. men hon ska köpa duon tror jag den smalare heter. så eftersom hon köper samma märke igen så lär hon vara nöjd=)
 
Sv: Favorit barnvagn?

Till dig och filiduttan! :D

Ni hade båda fel:p Det är en crossway tydligen, vad nu skillnaden är mellan de ni föreslog och den.....

Men himmel, vad LÄTT den är!!!!:love: Men man kan inte flippa över handtaget på den, gör mig lite sur, men ... man kan inte få allt!
 
Sv: Favorit barnvagn?

Det var la strange. Crossway, någon sådan hittar jag inte på hemsidan. Det kanske är någon de slutat med eller bytt namn på... Strunt samma, kul att du hittat en vagn du är nöjd med! :)
 
Sv: Favorit barnvagn?

Här går det undan! Var bara nån dag sen du funderade på att köpa annan ju. Går det att vända sittdelen eller den är bara framåtvänd?
 
Sv: Favorit barnvagn?

Här går det undan! Var bara nån dag sen du funderade på att köpa annan ju. Går det att vända sittdelen eller den är bara framåtvänd?

Det går att vända sittdelen, det är en ren sittvagn kan jag väl påstå, fast man kan ju ha lift i. Där är knäledshandtag, men man kan itne flippa över som på duon jag har. Vgnen påminner rätt bra om den du har, den svarta, men jag gissar skarpt på att den är lättare och mindre än din ( din är ju en duo sittvagn.)
 
Sv: Favorit barnvagn?

Det var la strange. Crossway, någon sådan hittar jag inte på hemsidan. Det kanske är någon de slutat med eller bytt namn på... Strunt samma, kul att du hittat en vagn du är nöjd med! :)

Slutat tror jag inte, däremot bytt namn kan jag tänka mig.

Förvirrande, men ja ja, den får heta vad den vill:D Det är en 05:a, kolla på annonserna på det namnet.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 662
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 287
Senast: Marita73
·
Mat Jag är absolut en äggvåfflaperson har jag förstått. Gillar de lite mer mjuka och matiga våfflorna, och tycker att frasvåfflor lätt blir...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
2 846
Senast: sthu
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp