Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag hört om cango/knorr är att sufletten knarrat, det är åtgärdat nu och att varukorgen under är lite liten. Har faktiskt inte hört något mer negativt om dom. De var desutom bäst i test hos både Råd och Rön och konsumentveket för något år sen. Vad har ni haft för trassel mer er? *nyfiken*
Det jag vet är ändrat från modell -05 till -06 är bla större lift med högre kanter och sen sufletten då. Fast jag antar att det finns måndagsexemplar av alla märken.
*kl*
Ska i kväll köpa en vagn till Elin. En emmaljunga sittvagn, en renodlad sittvagn, men jag vet inte vad den heter för det har jag glömt! nåt med sport tror jag. En -05:a och på bilden ser den i alal fall jättefin ut!!
Synd att jag inte kommer på vad vagnen jag ska köpa heter!!! Någon med idé?
Här går det undan! Var bara nån dag sen du funderade på att köpa annan ju. Går det att vända sittdelen eller den är bara framåtvänd?
Det var la strange. Crossway, någon sådan hittar jag inte på hemsidan. Det kanske är någon de slutat med eller bytt namn på... Strunt samma, kul att du hittat en vagn du är nöjd med!