Sv: bada??

Någon gång i veckan. Han älskar att bada men det blir liksom inte av så ofta.. :o
 
Sv: bada??

Badar dottern (8 mån) varannan dag. Hon älskar både bad o dusch och brukar sova SÅ gott efteråt. :)
 
Sv: bada??

Jag inbillar mig också att sonen sover bättre efteråt, kanske för att jag själv gillar att duscha innan jag hoppar i säng?

Sedan får han ju leka av sig lite i badet, och efter det fönar vi håret och myser och gosar :love: Tyvärr är det sambon som snor åt sig kvällsbadet i veckorna, men det är för att han kommer hem så sent att han måste ta det för att över huvud taget hinna umgås med sonen på vardagarna.
 
Sv: bada??

Fönar håret? Det har jag aldrig testat på sonen, men jag kan tänka mig att han skulle gilla det. Han brukar stå över dammsugaren och "föna håret" när vi dammsuger... :love:
 
Sv: bada??

Jag började med hårföningen i vintras, ibland känns det så kallt inne efter bad/duach, att jag ville få håret helt torrt på honom. Och nu älskar han det. Han bli bara för besviken om han inte får plocka ner fläkten från kroken när vi badat klart, det är en jätteviktig del av hans kvällsrutin.
 

Liknande trådar

Småbarn Sommar hemmavid med små barn under 4 år - vad ska man hitta på? Gärna sånt som är rimligt att göra som ensam vuxen med fler än ett barn...
Svar
16
· Visningar
1 221
Hästvård Jag badar sällan mina hästar, men lortgrisarna jag har nu behöver verkligen ett rejält bad innan de ska täckas och klippas. Vilket är...
Svar
8
· Visningar
756
Senast: AW
·
Kropp & Själ Vad är hemligheten bakom ett riktigt bra skumtäcke i badet? Jag badar ibland som smärtlindring, och ett bra skumtäcke är ju inte bara...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Hästnyheter Jag bad en av mina elever, Klara Burvall, att skriva en text om vad ridskolan betytt för henne. Jag är jätteglad att Klara velat dela...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp