Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min dotter for omkring som en kickboxare men visade skrevet gjorde hon inte, vi satt bara och gapade iofs så vi frågade aldrig om kön..... men jag drömde bara och flickor att hon skulle heta Lovisa osv.... så kom det ut en Lova (pappan ville inte ha Lovisa som namn) hehe....
Vilken skillnad på din och min bild! De växer bra fort! Sambon tycker magen blir större för varenda dag som går! Kanske inte så konstigt när man gått upp ca 8 kg Fråga mig inte vart de kg sitter bara! En jobbarkompis blec helt chokad när jag klev upp på vågen idag!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.