Mammahjärtat blöder....

Sv: Mammahjärtat blöder....

Ja, antagligen är det just hans kompisar som hjälper honom mer just nu, men som sagt vi har pratat lite idag och det känns ganska bra att han ändå ville byta några ord, så jag vet att han ändå är hysat okej :)

Sv: Mammahjärtat blöder....

Äh, kramar man honom så tar han sig bara loss, det har han gjort sedan han var liten.... Klapp på foten, ryggmassage, och sånt, det går hem! Så det fick bli det lilla.

Han var vid ganska gott mod ieftermiddags, så det värsta kanske ger sig hyfsat fort hoppas jag!

Liknande trådar

Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 163
Senast: Fruentimber
·
Småbarn Jag tänkte först skaffa ett anonymt konto, men jag orkar inte. Det är ju heller inget att skämmas för tänker jag (försöker jag tänka)...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 224
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 703
Senast: Fraegd
·
Övr. Barn Har en 8-årig son som har det lite jobbigt med sina känslor. Han har, och har länge haft det väldigt jobbigt och svårt med att visa och...
2
Svar
22
· Visningar
7 431
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar