Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Här kommer en liten fråga från borttappad förälder: Vad gör man när folk tar studenten idag? Är det fortfarande fåniga skyltar och...
Svar
3
· Visningar
2 464
Senast: Prosit
·
A
Övr. Barn är det nån som ha haft "riktig" mens även ni varit gravida?
Svar
5
· Visningar
6 436
Senast: fancyfree
·
I
Övr. Barn Jag har snart slutat min praktik och jag vill gärna bjuda på nåt smaskigt till barnen i förskoleklass. Men det finns ett barn som är...
2
Svar
21
· Visningar
4 751
Senast: Smulu
·
N
Övr. Barn Har ni några bra tips på vad man kan ge i fiskdamm förutom godis? Sonen skall ha kalas och det delas alltid ut godispåsar när barnen går...
Svar
19
· Visningar
12 217
Övr. Barn Som vanligt är det buke man först vänder sig till! :smirk: Kan man få foglossning utan att vara gravid, och varför? I gårmorse...
Svar
7
· Visningar
17 993
Senast: mul
·
Övr. Barn Börjar längta efter barn, eller jag har längtat ett tag nu. Min sambo säger: Ja för min del kan vi skaffa barn nu. Dock så...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Smulu
·
C
Övr. Barn Den 1/5 09.47 föddes Hannes efter igångsättning pga havandeskapsförgiftning. Låg med pinvärkar hela natten kl 07.10 hade jag inte öppnat...
2
Svar
21
· Visningar
2 030
Senast: CindyLou
·
M
Övr. Barn Jag hatar, med betoning på HATAR, att gå till gyn. Okej, det gör väl "alla" eller de flesta, men jag får panik och underlivet låser sig...
Svar
16
· Visningar
2 571
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Barn i hemmet osv. ni som har barn hur delar ni upp allt:städa,laga mat,ta hand om barnet ,ta hand om djuren,hur mkt sk egen tid får ni...
2
Svar
22
· Visningar
1 924
Senast: Britta68
·
E
Övr. Barn Hallå där! Jag söker med ljus och lykta efter en barnbok som jag hade när jag själv var liten. Den hette "Karies och Baktus" eller...
Svar
7
· Visningar
1 211
Övr. Barn Imorgon går vi in i v 24 här, och jag har senaste veckan börjat utveckla nån slags skräckblandad ångest inför förlossningen! Jag är inte...
Svar
18
· Visningar
1 523
Senast: nevin
·
P
Övr. Barn Hur lång tid tog det för er att bli gravida efter det att ni slutade äta p-piller eller ta annat preventivmedel? Sitter olika...
2
Svar
24
· Visningar
4 668
Senast: saffran
·
Övr. Barn http://www.expressen.se/nyheter/1.672885
2
Svar
24
· Visningar
2 178
I
Övr. Barn Jag vill ha tips på bra festmat som inte innehåller för mycket socker. Snart fyller sonen 1 år och då kommer hela släkten och i vanliga...
Svar
15
· Visningar
2 314
W
Övr. Barn Tycker att en banan är för lite som mellanmål till min 7-månaders vad finns det att ge istället mellan hennes middag och gröt på kvällen??
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Mustasukka
·
S
Övr. Barn Det blir ju allt vanligare att man DNA-testar sina älsklingar... Har någon av er gjort det? I så fall varför? Hur ställer ni er till att...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 339
C
Övr. Barn Hej, är det fler som försöker få barn här? Känner mig så ensam ibland. Vi har ett barn på drygt 4 år och vi vill så gärna ge honom ett...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: annae
·
Övr. Barn Vad kan utlösa ett EP- anfall hos små barn? Min lille är idag 2 år och vad vi vet haft 3 små anfall under våren. Troligen har han haft...
Svar
4
· Visningar
1 428
Senast: Djurjouren
·
G
Övr. Barn började på eftermiddagen i går med 38,9,sen ringde jag sjukvårdsupplysningen och dom bad mej avvakta,på kvällen hade han 39,0,nu på...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn Varför ska de vara så snabba när man inte ser ?:mad: Idag har dottern lyckats få tag i 14 av mina 18 fröpåsar.. Kan bara säga så...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp