Sv: amning och alkohol??
Förstår fortfarande inte hur du kan uppfatta mig som dömmande?????
Var dömmer jag dig och till vad ????
Jag skriver min åsikt och du skriver din...du tycker min är fel eller?
och då dömmer jag?
Jag skriver av min erfarenhet du skriver av din, du vet inget om mig och jag vet inget om dig eller hur!
Om jag skulle förklara för dig varför jag aldrig skulle lämna mitt barn (eller något annat barn heller för den delen) hos mina föräldrar så hade det behövts mycket mer plats än vad som finns här!
Ja mycket är antingen eller i mitt liv, jag plockar de bästa delarna av livet precis som man plockar russinen ur kakan!
Det är "lustigt" att du ser mig som trångsynt?!
Jag har mina åsikter och de står jag för!
Är du trångsynt då som inte tycker som jag?
Är du trångsynt som inte fattar att jag inte ser någon som helst andledning att lämna bort en bebis?
Jag fick den underbara gåvan att få två barn till låns, jag valde att ge dem livet och jag valde att ha dem hos mig.
Inte för att lämna bort dem eller för att "få lov att vara utan barn"
då kunde jag förblivit barnlös!
Jag menar jag skaffar barn för att jag vill ha dem!!!!!
Många skaffar hund och sätter dem i hund gård när de tröttnar.....
Känns som att det inte är någon idé att svara för du verkar rätt trångsynt. Jag ser inget problem eller känner inte att jag gör något hemskt när jag lämnar bort sonen till mormor eller farmor. Jag litar på dom till 100% o varför skulle dom inte kunna ta hand om honom när dom själva har haft egna barn?
Jag skrev också att jag varit ute MAX en gång i månaden o nu är det säkert två månader sen sist.
Jag har heller aldrig skrivit att jag inte vill ändra NÅGOT i mitt liv. Klart jag fått ändra en massa saker i mitt liv, men jag vägrar leva genom mitt barn. Det tror jag ingen blir lycklig av, varken jag eller barnet.
Fattar inte varför du är så dömmande? Är allt antingen eller i ditt liv?
Vet att jag är världens bästa mamma till min son med eller utan sporadiska alkoholintag.
Förstår fortfarande inte hur du kan uppfatta mig som dömmande?????
Var dömmer jag dig och till vad ????
Jag skriver min åsikt och du skriver din...du tycker min är fel eller?
och då dömmer jag?
Jag skriver av min erfarenhet du skriver av din, du vet inget om mig och jag vet inget om dig eller hur!
Om jag skulle förklara för dig varför jag aldrig skulle lämna mitt barn (eller något annat barn heller för den delen) hos mina föräldrar så hade det behövts mycket mer plats än vad som finns här!
Ja mycket är antingen eller i mitt liv, jag plockar de bästa delarna av livet precis som man plockar russinen ur kakan!
Det är "lustigt" att du ser mig som trångsynt?!
Jag har mina åsikter och de står jag för!
Är du trångsynt då som inte tycker som jag?
Är du trångsynt som inte fattar att jag inte ser någon som helst andledning att lämna bort en bebis?
Jag fick den underbara gåvan att få två barn till låns, jag valde att ge dem livet och jag valde att ha dem hos mig.
Inte för att lämna bort dem eller för att "få lov att vara utan barn"
då kunde jag förblivit barnlös!
Jag menar jag skaffar barn för att jag vill ha dem!!!!!
Många skaffar hund och sätter dem i hund gård när de tröttnar.....