Tredje gången gillt?!

Sv: Tredje gången gillt?!

Uppdatering :idea:

Kliniken har nyss ringt med resultatet av mitt blodprov. Det normala hade varit en hcg nivå på runt 100. Men min låg på 864!!!!! :banana:
De sade att det mycket väl kan betyda tvillingar :eek: :love:

Jag är SÅ glad och lättad och vågar nu äntligen slappna av lite i väntan på 6-v vul :bow:

Hang on in there Sunbeam(s)! :D
 
Sv: Tredje gången gillt?!

Hoppas att du har två småttingar och att de håller sig där de ska i nop månader !

jag håller mina tummar, dig har jag tänkt mycket på..
 
Sv: Tredje gången gillt?!

Underbart att läsa!!
Jag hoppas själv på en återinsättning på fredag. Tyvärr var spermaprovet dåligt så jag hoppas att det räcker till Icsi för alla ägg i vart fall.
Lycka till!
 
Sv: Tredje gången gillt?!

Super roligt!!!!!

Vet hur det känns!

Vi fick en pojk för 19.5 år sedan på lucia faktiskt, sedan tog det 9 år innan vi fick tösen vår. ville försöka att få ett till innan det var för sent, jag var 28 när vi fick tösen. Försökte då med samma hormonbehandling flertal ggr, men fick lägga ner verksamheten.
Det var för sent, bara 32 år gammal.

Men är tacksam för att vi fick en av varje, det är inte ala förunnat.

Jag gick in i "klimateriet" när jag var 20 ungefär, hade alla dessa svallningar och alla andra symtom. Mensen försvann efter första födseln. Vilket ioch för sig var skönt, men man var ju inte "hel" liksom.
Har sedan bara någon enstaka gång om året/vartannat mens. Men det är inte en mens i vanlig mening. Går inte att bli gravid.

Någon annan som har liknande problem?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 028
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Detta blir min tredje och förhoppningsvis sista rastråd. Först var jag inne på staff, jag har några bekanta som haft amstaff och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 998
Senast: skuggan_
·
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om det är någon här som har adopterat alt är adopterad själv och skulle vilja berätta lite om sin historia, gärna via pm...
Svar
12
· Visningar
2 077
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp