Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hej:D jag undrar hur ni activerar små barn (0-12 månader) på dagarna. Känns som jag har jätte dålig fantasi. Tack på förhand :bow...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn vet inte riktigt var denna tråd passar , men testar här! Jag har fått en barnsång på hjärnan! men jag kommer inte ihåg slutet på den...
Svar
12
· Visningar
4 731
Senast: lil-sis
·
H
Övr. Barn Läste denna rubrik http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1060100,00.html och det mest tragiska är väl ändå inte att han...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Övr. Barn Vad tusan skall man ge en liten kille i doppresent? Jag ska på dop på söndag och jag ska vara fadder eller gudmor eller vad det heter...
Svar
10
· Visningar
7 584
Senast: Bellatrix
·
Övr. Barn Jag har alltid varit så stolt över min söta begåvade dotter. MEN igårkväll så kom hon och frågade om hon fick följa med en kille hem...
2
Svar
25
· Visningar
4 593
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Var går gränsen mellan ung mamma och "vanlig" mamma? Är det åldern eller umgänget som har betydelse? Själv fick jag mitt första...
2
Svar
23
· Visningar
2 553
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Ja, det här gick lite snabbt. Plötsligt är man med 15åring. Jag är 26 och bonusmamma fast lite mer åt bonussyrra hållet. När jag var 15...
2
Svar
27
· Visningar
3 299
Senast: tgd
·
Övr. Barn Vi hade bjudit in 4 barn på kalas idag då Viktor fyllde tre år i tisdags. Tjugo minuter innan alla skulle komma så kräks lillebror två...
Svar
8
· Visningar
1 247
Senast: ImFabulous
·
Övr. Barn När jag var i en mataffär häromdagen så sa kassörskan till mig att jag nog inte skulle komma mellan larmbågarna. Mycket riktigt! Trots...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: kandahar
·
Övr. Barn Mina barn har en kusin som är 1.5 år. När vi var på kalas häromdagen så berättade föräldrana stolt hur deras dotter sköter om sina...
Svar
16
· Visningar
1 428
Senast: Bellatrix
·
I
Övr. Barn Så hemskt. Stackars, stackars föräldrar och lilla pojken. Hur lyckas man överleva något sådant?:cry...
2
Svar
20
· Visningar
2 086
Senast: Isis
·
Övr. Barn Snart är det dags för mig att söka föräldrapenning och havandeskapspenning. På den förenklade uträkningen på fk hemsida står det...
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn En av mina vänner gillar att överdriva, overdramatisera och alltid hävda sig själv. Nu ville hon inte bli gravid en andra gång, då...
Svar
14
· Visningar
3 358
Senast: Kimz0r
·
I
Övr. Barn Någon som vet hur det funkar ? Någon som har tatuerat sig under sin graviditet? Eller någon som avråder?
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: johannea
·
F
Övr. Barn I december förra året fick jag ett missfall i 11 veckan som både jag och sambon tog otroligt hårt, speciellt hårt tog sambon det...
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: rimex
·
Övr. Barn Min kära, underbara vän, som jag skrev om i tråden "tjat", blev mamma i morse! En liten flicka blev det, drygt två veckor för...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Blixtra
·
Övr. Barn Jag har beställt kläder till barnen och nu är jag osäker på om jag har valt rätt storlek till sonen! :crazy: Hugo har 74 men har...
2
Svar
21
· Visningar
2 091
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Vad ska man ha för skor till småknoddar som inte kan gå ännu? De får ju inte vara för tunga, men ändå stadiga. Och inte för varma nu...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: elbereth
·
G
Övr. Barn Hej på er! Blir förmodligen igångsatt inom de närmsta dagarna. Har gått över tiden ca 2 veckor nu. Lite läskigt tycker jag! :crazy...
Svar
6
· Visningar
1 843
Senast: Basilika
·
D
Övr. Barn GRATTIS JEANETTE (AJANO) TILL DITT ANDRA BARN :love: :love: :love:
Svar
18
· Visningar
1 074
Senast: Deronia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp