Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Lite sent om sider, men min son fyller 7 idag o nu visade det sig att han kommer få en cykel från morföräldrarna, så nu vet jag inte vad...
Svar
6
· Visningar
8 681
Senast: Badger
·
Övr. Barn Vad är det som gäller då? Har h*n någon skyldighet att meddela boföräldern sin nya adress? Vet att h*n inte hade det tidigare (mitten...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: Görel
·
Övr. Barn Min lillkille (2år) fick "plitor" i ryggslutet som senare blev små blåsor. Det spred sig även runt anus. Sonen klagade i samband med det...
Svar
4
· Visningar
14 894
Senast: Nemo
·
Övr. Barn I morse åkte min son till Manchester med sin biopappa för att gå på fotboll. Det känns helmysko eftersom de inte gjort nåt så stort...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 554
Senast: nevin
·
Övr. Barn Vad tycker ni om den serien? Iof har den inte börjat än men ändå. vad anser ni om ideén till programmet? Jag vet inte vad jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 552
Senast: IrpaSnirpa
·
E
Övr. Barn Jag får väl erkänna att jag aldrig haft någon speciell längtan efter barn. Men så för ett par år sedan träffade jag Den Rätte. Vi hade...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 513
Senast: Emoyeni
·
Övr. Barn Känner mig inte något särskilt vuxen, trots att jag är gravid i 21-a veckan. Ska flytta med min älskling den 2 maj. Har bott hemifrån 2...
2
Svar
20
· Visningar
1 694
I
Övr. Barn Vill ni ge mig tips och råd? Eller bara dela med er av era egna liknande erfarenheter? Min 4-åriga dotter åker till sin pappa...
2
Svar
22
· Visningar
3 753
Senast: FannyN
·
Övr. Barn Jag skulle haft min mens för 1 1/2 vecka sedan, jag fick mensvärk ett par dagar innan som vanligt, men det händer inget. Jag har haft...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
26 234
Senast: Bellatrix
·
Övr. Barn Läste nyss om en mamma vars svärmor försvann med barnbarnet i 5 timmar, utan lov, medan mamman vilade. Svärmor gjorde sig okontaktbar...
Svar
9
· Visningar
1 318
Övr. Barn Barnen alltså! Vi har pratat om det här hemma och sambon är av den skarpa åsikten att barnet som kommer till oss i höst ska sova i...
2
Svar
39
· Visningar
2 571
Senast: Tokmaja
·
Övr. Barn Vad har/hade ni för skötväska till er bebis och till er som är gravida vad har ni tänkt köpa för skötväska? Jag har ärvt en "gammal"...
2
Svar
38
· Visningar
3 721
Senast: Chlo
·
B
Övr. Barn Har nu fått diagnos på sonen och efter att idag ha varit på ett inrofmationsmöte där dom bla informerade om vad vi har rätt att få för...
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: Yamaha
·
B
Övr. Barn Tänkte att det måste vara fler än jag här som har barn med "problem"... kanske kan vi dela med oss av lösningar och erfarenheter? :)...
Svar
6
· Visningar
881
Senast: nevin
·
Övr. Barn Har du gjort en abort? Hur resonerade du? Och hur kändes det efteråt? Jag ska själv gå igenom en abort nu.. En medicinsk. Har tid...
Svar
17
· Visningar
1 489
J
Övr. Barn Jag undrar över en sak, det är nämligen så här att min sambo vill så gärna ha barn och visst jag har verkligen ingeting emot detta. Men...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 939
Övr. Barn En snabb fråga... Min lilla e nu 2 månader o ammas men jag ha fått tillbaks min mens...?
Svar
12
· Visningar
9 486
Senast: emma74
·
B
Övr. Barn Sonen har fått röda pertier i huden som ser fnasiga ut. Vi är alltid noga med att smörja in honom efter tvätt. Använder sparsamt med...
Svar
6
· Visningar
1 119
Senast: Blixtra
·
3
Övr. Barn Ja nu ska killen få eget rum om typ 2 månader. Då är han strax över året... Hur ska jag inreda:confused: Vill dela rummet på...
Svar
6
· Visningar
3 158
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Nyligen hemkommen från UL :bump: Har ingen scaaner så jag fick fota med digitalkameran, därför syns det inte så tydligt alla...
Svar
18
· Visningar
1 364
Senast: doris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp