Delar med mig..

Sv: Delar med mig..

Min bror lyckades på något sätt att smyga in i köket, öppna kylen, (kyl/sval-modell) kasta ut alla ägg för att få plats att sitta & äta korv i kylen :angel:
Han fyller 23 i morrn.

Vet inte riktigt om jag VILL minnas vad min dotter hittat på.. :o
Vid ca 1 års ålder kom hon sig in på dass och kravlade sig upp i toastolen.. Tur i oturen att hon hamnade med benen neråt & inte ansiktet.

Mormors smink är annars stor favorit.. Har hittat läppstift & nagellack både här & där..
 
Sv: Delar med mig..

*kl*
Min bror lyckades klättra upp och sätta sig i assistenten när han var liten:rofl: :rofl: :rofl:
Om några månader blir han pappa själv men jag tänker ofta på det när jag bakar:rofl: :rofl: :rofl:
 
Bebben och nordsvensken

Grattis till graviditeten! Hade missat att du är gravid igen :)

Jag har inte nämnt det innan, så ni kunde inte veta. Hade tänkt vänta lite med att berätta, både irl och på nätet, men jag mår så illa och magen har redan blivit synbart större, så det enklaste är att berätta.
 
Sv: Bebben och nordsvensken

Ja, det är enklare med sanningen :) Kul med syskon! Jag får vänta i några år på ett syskon här, för att allting ska klaffa i livet runtomkring. Men jag vill ha det så, istället för att stå med två småbarn och ha det rörigt runt sig för att man inte har tid att fixa allt. Nu får Sebastian sin tid, och mitt intresse sin tid!
 
Sv: Bebben och nordsvensken

Nu får Sebastian sin tid, och mitt intresse sin tid!

Jag har helt plötsligt fått bebisar som intresse! Det trodde jag aldrig skulle hända.

Jag hinner tävla lite nu innan magen blir för stor. (Red åtta mil distansritt förra helgen, med illamående och foglossning...) Men det känns inte alls lika viktigt som förut. Mer som tidsfördriv tills nästa bebis kommer. :love:
 
Sv: Bebben och nordsvensken

Jag är nog ingen bebis(barn)människa sådär direkt.. Visst, jag älskar ju min son och det är jättemysigt att vara med honom mycket. Men jag skulle nog gärna ha lite mer tid över för mig själv och mina hundar (Som då är mitt intresse alltså) för att orka lite mer. Nu är ju jag sjuk också, så jag har inte riktigt samma ork som alla andra, så det kanske är därför.

Hur gick ritten? Jag red en distanshäst förut, som yngre, och han gick 12 milare som bäst. Väldigt trevligt tidsfördriv att träna honom måste jag säga!
 
Sv: Bebben och nordsvensken

Men jag skulle nog gärna ha lite mer tid över för mig själv och mina hundar (Som då är mitt intresse alltså)

Jag har ju oxå hundar, men sedan lilleman kom har jag ibland önskat att jag inte hade några hundar...:crazy: De vill ha min uppmärksamhet, men jag vill helst ge den till sonen, så jag får bara dåligt samvete. Jag jobbar ju heltid, så det är lite svårt att hinna med allt.

Hur gick ritten? Jag red en distanshäst förut, som yngre, och han gick 12 milare som bäst.

Vad hette han? Jag kanske vet vem det är.

Ritten gick bra, men fy sjutton vad jag tappat muskler och kondition sedan innan jag blev gravid! Åtta mil brukar inte vara någonting, men nu hade jag problem med att fullfölja för att jag fick så ont i musklerna. Jag har knappt tränat, så jag får väl skylla mig själv...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 184
Senast: ako
·
Hemmet Läste en tråd på Facebook om någon som köpt en grillpanna på Erikshjälpen, rengjort, oljat in och fått jättefin. Nu var det inte...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 600
Senast: Enya
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 436
Senast: Destiny_D
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 978
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp