Sv: utebliven mens och smärta...
Grattis!
Men, vad synd att din syster reagerar så, vet du varför hon gör det?
Tror du inte att hon blev väldigt chockad över att du var med barn?
Om du vill ha henne med från början, tala om det för henne! Kanske smälter hon lite om du talar om att du vill ha henne med.
Sedan kan det väl inte beröra henne så värst mycket om hon nu väljer att inte engagera sig i ert barn?
Nej, jag vet inte riktigt varför hon reagerade så.
Men min syster är väldigt känslig och allt som stör hennes planer gör henne jätte sur. Och detta går ju verkligen inte enligt hennes planer... vi skulle bo ihop i två år till och sedan skulle hon flytta till Linköping. Vi har en trea nu och hon har inte råd att bo så stort själv, jag vet att hon inte vill flytta till en etta igen.
Min pojkvän tar ju hennes plats i lägenheten utan att blinka, och jag vill verkligen inte lämna denna lägenheten.
Vi har fått den renoverad exakt som vi vill ha den, jag har nära till min ponny och min medryttarhäst.
Det är 3 minuters promenadväg till jobbet och det finns ett dagis lika nära.
Men hon har gjort mig så ledsen och orolig att jag är säker på att jag kommer få samma reaktion från våra föräldrar.
Hoppas dock att jag har fel i det.
När jag berättade sade jag till och med... .jag tror att
du kommer bli moster. Inte "Jag tror att
jag ska ha barn"
Eftersom jag på så sätt utryckte att det är ditt blod också.
Jag skiter i henne just nu.
Hon är säkert där när jag berättar för våra föräldrar så får vi se om hon ger någon ny reaktion då.
Hon åker bort i morgon och kommer nog inte hem förren på söndag, jätte skönt tycker jag.