Spinoff på "skadad av att föda" - Modern svensk förlossningsvård...

Sv: Spinoff på "skadad av att föda" - Modern svensk förlossningsvård...

Hur man klarar en så lång förlossning? ...det är väl inte så mkt att välja på :crazy: Det var ju bara att hänga med så att säga. De lyckades sätta stopp på det en natt så då var det iaf lugnt fram till 10-tiden dagen efter. Välbehövligt andrum! Men sen var det igång igen. Tur att man tappar bort tiden, annars hade man väl fått panik...
Bebban mådde prima hela tiden, men var väl lite tagen när hon kom ut, hämtade sig fort.

I min journal har de noterat varje gång någon Bm har varit inne och tittat till mig. Det är mest noteringar om vad de gjort, eller vad jag gjort, typ "står och gungar i gåstolen". Överlämning mellan skiften var bra,de gick in tillsammans när det var byte och berättade och pratade med mig.

Om jag blev något klokare av journalen, mja jag vet inte...men jag vet åtminstonde när (klockslag) jag fick lustgas, hur länge osv. Och det gör det hela lite klarare. Men jag vet fortfarande inte varför det tog sån tid.

Liknande trådar

Gravid - 1år Kollade på uppdrag granskning för några dar sen och blev himla orolig vad man fick veta av detta program om brister i...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 512
Senast: No1
·
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 306
Senast: krambanan
·
A
Övr. Barn Jag födde barn vaginalt för snart ett år sedan. Allt gick bra och det enda som var riktigt jobbigt och gjorde ont var när BM skulle sy...
Svar
15
· Visningar
7 001
Senast: Anonym_mum
·
Gravid - 1år Lite bakgrund: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=957339 Jag var på Aurora-samtal och blev lovad lustgas under alla...
2
Svar
28
· Visningar
3 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat