Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
  • Låst
Övr. Barn Någon som sett den filmen? Såg den igår. Dottern på 12 ville kolla på filmen men fick inte de för mig. Kan inte bestämma mig om hon är...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: ullo
·
3
  • Låst
Övr. Barn :banana: ... snälla det vore så kul att se den bild som Du är absolut mest nöjd med som är tagen nu under vintern...:banana:
2
Svar
39
· Visningar
2 904
Senast: 333
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1026267,00.html
2
Svar
36
· Visningar
3 121
Senast: Kimz0r
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är helt matt och så lycklig!!!!! Jag ropade in ett gäng klädpaket på Tradera eftersom jag inte har någon tid att springa på stan...
Svar
4
· Visningar
937
  • Låst
Övr. Barn Hur vanligt är det egentligen att barn får hela barnbidraget att spendera själva? Ingen av mina vänner har åtminstone råd att låta...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 789
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn nyttig fruktyoughurt för en 2åring, som man inte hehöver hålla på att blanda själv? köpte danoninos (?) i pytteförpackningar för att se...
Svar
12
· Visningar
1 601
Senast: escodobe
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min bästa väninna har i dagarna förlorat sitt barn. Hon kände att något var fel och mycket riktigt. Babyn var död. Hon hade inte många...
2
Svar
22
· Visningar
3 083
Senast: DancingFox
·
R
  • Låst
Övr. Barn Jag och pojken har bestämt att vi ska skaffa en liten och jag har ätit p-piller och undrar om det tar någon månad eller så innan kroppen...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: DancingFox
·
  • Låst
Övr. Barn Hej på er! Nu är det dags att välja skola till sonen till hösten. Han ska då börja 6:an. Han vill gå på en Vittra-skola som finns här...
Svar
5
· Visningar
2 654
Senast: Destiny_D
·
  • Låst
Övr. Barn Hur gör män för att test om de kan få barn eller inte? Vad kostar det?
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Yahoo
·
M
  • Låst
Övr. Barn Tänkte bara fråga er en sak här på föräldrar ! Vet inte om detta ligger fel men ja försöker ialf. Jag har var tillsammans emd min...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Mandis3n
·
  • Låst
Övr. Barn vad svarar ni då? Vad kallar ni det kvinnliga könsorganet med ett vardagligt ord? Har skrivit ett längre inlägg på äldre ungdom...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 121
Senast: ImFabulous
·
I
  • Låst
Övr. Barn Hejsan på er! En av vaggvisorna jag sjunger för min dotter är Sov du lilla videung. Men jag kan inte hela, skulle vilja ha hjälp med...
Svar
9
· Visningar
1 337
Senast: ImFabulous
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har väldigt dåligt samvete över att min 11-mån gamla dotter nästan aldrig träffar andra barn. Vi känner egentligen bara en annan...
Svar
19
· Visningar
2 776
Senast: ImFabulous
·
  • Låst
Övr. Barn Vad hittade du på för bus när du var liten?? (eller andra barn du känner) Så här ser mitt skrivbord ut efter min snart 3 åriga lilla...
Svar
6
· Visningar
1 036
Senast: astronaut
·
  • Låst
Övr. Barn Undrar lite..... Jag har en son på 9 år med lässvårigheter. Han är inte diagnostiserad med dyslexi då vår hemkommun inte gör detta...
Svar
11
· Visningar
1 181
Senast: mega
·
  • Låst
Övr. Barn Var hos ortoptisten idag med dottern 15 månader gammal. Detta på remiss från bvc och barnläkaren vid ettårskollen. I somras hade vi...
Svar
10
· Visningar
4 839
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn mina barn är 2år och 1 månad och säger bara några enstaka ord.... deras kompisar i samma ålder pratar mycke mer och då börjar man ju...
2
Svar
22
· Visningar
3 365
Senast: Britta68
·
N
  • Låst
Övr. Barn hur mycket hade ni gått upp i v 20? Vid förlossningen? min bm sa till mig på första mötet i v 10 att jag helst inte ska gå upp mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
16 454
Senast: Gumman
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nån som har järnkoll på livsmedel och graviditet? Vi ska till svärföräldrarna och äta middag och de har sagt att vi ska få sjötunga. Jag...
Svar
7
· Visningar
2 607
Senast: Mariell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Hiss och diss del 5
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp