Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Min son som fyller fem år i år har plötsligt börjat att dricka vatten. Det började förra helgen då han plötsligt ville ha vatten...
Svar
8
· Visningar
988
  • Låst
Övr. Barn Jag har legat sömnlös nästan hela natten, inte på grund av Filip utan att jag igår kväll fick reda på att en mycket god vän från skolan...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Trygg
·
  • Låst
Övr. Barn Min kompis och hennes sambo har försökt få barn i snart två år... Nu hade de äntligen fått tid att påbörja fertilitetsutredningen och...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Matdiskussionerna har gått heta i helgen. Morsan är en jojobantare och tycker att jag äter helt fel nu när jag är gravid. Saken är den...
2
Svar
21
· Visningar
3 915
Senast: Gnist
·
J
  • Låst
Övr. Barn Jag har precis upptäckt att jag är gravid, och är ungefär i vecka 7. Mina bröst har redan växt något, blivit väldigt ömma osv, men det...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: ujent96
·
  • Låst
Övr. Barn Funderade lite över hur andra föräldrar tänker vad gäller hur ofta barnen är hos kompisar / har kompisar hemma och hur många aktiviteter...
Svar
5
· Visningar
1 068
  • Låst
Övr. Barn och ammar och ammar och ammar... ja, ni hajjar säkert. Ibland är det hela fyra timmar mellan, med alltför ofta bara 1,5 - 2 h. Jag har...
2
Svar
23
· Visningar
2 729
Senast: Stollan
·
A
  • Låst
Övr. Barn Liten dotter på väg, beräknad 6 mars... Jag är NERVÖS för att bli pappa! Hur gör man egentligen? *panik*
2 3
Svar
48
· Visningar
3 965
Senast: Azizi Hidaya
·
J
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet vart man kan hitta bra galonvantar eller någon annan typ av vattentäta vantar? Alltså tumvantar...
Svar
6
· Visningar
1 912
Senast: Tail
·
  • Låst
Övr. Barn Våran dotter har fått konstaterat grav reflux och nu vill sjukvården att vi försöker få henne att sluta använda blöja redan under...
2
Svar
31
· Visningar
2 883
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Min lilla Stina är en rätt så vild liten dam. Klättrar gärna, springer överallt och har inte mycket "vett" än så länge. Jag är en lite...
Svar
10
· Visningar
1 963
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Den 28/10 döper vi vår "lille" guldklimp, då är han drygt 6½ mån gammal. Vi kommer inte att ha dopklänning då han här så stor och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
14 143
Senast: frukostbulle
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur sover era bebisar? min son som är ca 2månader nu är vaken 12:00 till 04:00,sover bara lite där imellan. ställer till lite problem...
Svar
11
· Visningar
1 006
Senast: dorisdoris
·
  • Låst
Övr. Barn Min mamma har det och även hennes mamma och mormor. Jag sa till vid inskrivningen att de har struma och de tog ett blodprov. Nu...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Ja eftersom jag då aldrig någonsin varit intresserad av barn innan jag då fick min snart 3-åriga grabb så är jag ju då klockrent...
Svar
16
· Visningar
2 641
Senast: Miss Philodina
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hej undrar hur många av er som har barn som fått vattenkoppor 2!! gånger. Min kille har lyckts med det en gång i mars förra året å nu i...
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: Tail
·
  • Låst
Övr. Barn Vår grannunge blev 4 idag, jag visste inte om det så jag hade ingen present. Å andra sidan har jag ingen aning om vad en 4-åring vill...
Svar
8
· Visningar
18 707
Senast: Jagga
·
  • Låst
Övr. Barn I år kommer jag att ge ett antal påskägg och jag funderar på att ge någon liten sak och inte bara godis. De riktigt små barnen får inget...
2
Svar
27
· Visningar
6 816
Senast: Loura
·
  • Låst
Övr. Barn För hur sent ett barn lär sig gå? Minstingen är nu 16 mån och visar inga som helst tendenser på att hon vill gå. Hon reser sig upp om...
Svar
14
· Visningar
5 537
Senast: tgd
·
  • Låst
Övr. Barn Om i stort sett varenda liten blemma kan man läsa när man fått barn, däremot står det eller informeras det aldrig nånstans nåt om hur...
Svar
14
· Visningar
3 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp