Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Jag har en son på snart 11 mån som är jättemammig. Det började när han var 7 mån. Jag kan absolut inte sätta honom i famnen på nån annan...
Svar
8
· Visningar
3 647
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Köpte baby plus till Elin nu och ska gå över till det, men i det paketet följer inte ett mått med utan det är vanlig matsked som gäller...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Enya
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur gammal måste barnet vara innan man kan börja ta på "lägsta dagarna" (de som man får 180,-/dag)? Har för mig att man kan kombinera...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Naggur
·
L
  • Låst
Övr. Barn Var ute igår o letade mammabyxor, provade på hm, lindex, pop, kappahl... Jag hade velat hitta ett par jeans..o alla de man provade...
2
Svar
20
· Visningar
3 624
Senast: pemi
·
  • Låst
Övr. Barn När kan man söka det? Är det efter UL? Jag vill gärna veta typ nu, så jag vet om jag måste ta ut semester i sommar eller klarar mig...
Svar
18
· Visningar
1 673
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn Hur går man till väga för att få föräldrapeng? Om man är arbetslös, Har man rätt till det ändå? Kan nån vänlig själ förklara för mig...
Svar
14
· Visningar
994
Senast: Mammadutt
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har fått ett babyskydd av en kompis som är 5 år gammalt. Läste på NTFs hemsida att man skulle helst inte använda babyskydd som var äldre...
Svar
15
· Visningar
3 392
Senast: Timsetim
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag har sökt föräldrapenning from 29/3. När får jag pengar då? betalas det ut i förskott eller efterskott? Jag va nästan hundra på att...
Svar
9
· Visningar
2 796
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn Hörde precis på radion att enligt en omfattande studie i Bristol har forskarna kommit fram till att barn vars mammor under sin...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Cocos
·
  • Låst
Övr. Barn Min tvååring har sedan tre-fyra veckor börjat att svettas på nätterna. Inte så att han är varm, men han är helt blöt i håret. Om man...
Svar
3
· Visningar
7 383
Senast: Stollan
·
U
  • Låst
Övr. Barn Kan ni tipsa om någon bra bok om barnuppfostran. Jag har tittat lite i handeln, men kan inte hitta någon som verkligen visar vad jag är...
Svar
14
· Visningar
2 384
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Antar att det finns fler än jag. Hur är det med er när det gäller sug efter mat, drycker och godis? Själv har jag alltid varit...
Svar
9
· Visningar
1 893
Senast: Linduzz
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har dottern erbjudits en placering i förskola och vi är i valet och kvalet om vi ska acceptera eller inte. För det första är vi inte...
2
Svar
29
· Visningar
2 205
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i barnvagnsåldern vad har ni för bilar?Måste man ha kombi eller klarar man sig med en sedanmodell ellerv kombikupé?
Svar
18
· Visningar
2 152
Senast: ulda
·
  • Låst
Övr. Barn Stod i valet och kvalet om tråden skulle hamna här eller på senior. struntsamma. På min arbetsplats tar vi emot praoelever. En del...
Svar
3
· Visningar
958
C
  • Låst
Övr. Barn Jag skulle behöva tips och råd och idéer nu när sonen snart fyller Ett! Hans första födelsedag måste ju vara lite speciell, eller hur...
2
Svar
26
· Visningar
8 347
  • Låst
Övr. Barn satt och diskuterade med en kompis att nästan alla tjejer som gick i våran klass på gymnasiet har skaffat barn,eller ska ha nu snart...
Svar
10
· Visningar
802
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Fråga till alla rutinerade: har ni haft kudde till era nyfödda? Alla säger olika. Jag har köpt en kudde på baby proffsen, men den känns...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: Cocos
·
  • Låst
Övr. Barn Eller är det vanligt att barn sover med blöja vid fyra års ålder? Varken jag, mina syskon eller vänner har gjort det som små utan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 695
Senast: Pettsson
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som har fått ett sånt barn? Läste om en pojke från tyskland som hade fått lite extra fingrar och tår och själv har jag...
2
Svar
20
· Visningar
6 681
Senast: sucka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp