Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Blir det en pojke så får han heta Loke, blir det en flicka så får hon heta Freja..... vi kommer att få reda på i april vad det är för...
2
Svar
21
· Visningar
1 704
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Dottern ska få sina första riktiga promenad/gympaskor (är 15 mån) och jag funderar på vilka som är bra. Har fått för mig att det är...
2
Svar
26
· Visningar
2 726
Senast: Welsh
·
F
  • Låst
Övr. Barn Växa & Upptäcka Världen av Hetty van de Rijt och Frans X Plooij handlar om hur barn utvecklas och deras perioder. Jag har försökt...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: Alanis
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag hoppas det är ok att en irriterad och lite orolig storasyster hoppar in på föräldraforumet..? Min tioåriga syster håller iaf på...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: Yamaha
·
C
  • Låst
Övr. Barn En liten dum fråga, men jag fattar inte hur man ska gå tillväga enligt FKs hemsida. Jag ska ha mitt första barn i maj, bf 2 maj. Pappan...
Svar
5
· Visningar
3 430
Senast: Clintan
·
  • Låst
Övr. Barn ..som gör att man får biologisk bebisbrist och hoppande äggstockar ? Jag har varit jättenöjd med att min minsta börjar prata och inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 617
Senast: Mysgrisen
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hej! Nu menar jag självklart inte alla föräldrar, men en stor del. När jag åkt tåg, buss eller sitter någonstans på en allmänn...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 821
S
  • Låst
Övr. Barn Jag vill försöka pumpa bröstmjölk så snart det går så att min man och barnets pappa ska kunna mata med, så jag vill ha lite erfarenhet...
Svar
12
· Visningar
888
T
  • Låst
Övr. Barn ¨Sitter och surrar runt härpå buke medans min lilla 6 veckors ängel tar sig en tupplur!:love: Kom plötsligt på att hela mitt liv är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 785
Senast: Sissa
·
N
  • Låst
Övr. Barn Hur länge ska man ha försökt bli gravid innan man kollar upp saker? Slutade med prev.medel(kopparspiral) för drygt ett år sedan. Har...
Svar
10
· Visningar
1 032
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn I min dotters klass går en pojke som har asbergers syndrom. Han har ganska lätt att ta till nävarna. Än så länge inte så hårt, men...
2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Kimz0r
·
Svar
230
· Visningar
21 073
Senast: Jojje 92
·
  • Låst
Övr. Barn Åh va jag är orolig! Är gravid i 35 veckan. Var hos BM i förrgår och hon skulle mäta som vanligt... Då hittade hon inte övrekanten på...
2
Svar
21
· Visningar
6 517
Senast: pigleton
·
D
  • Låst
Övr. Barn Om ni har ett barn som är hemma ifrån skolan och är sjuk, skulle den då efter ett par dagar hemma ändå få vara istallet, träna och rida...
2
Svar
36
· Visningar
2 504
Senast: sussiqt
·
M
  • Låst
Övr. Barn Är det någon mer än jag som råkat ut för det här? Vid min första graviditet var jag konstant illamående, trött, deprimerad - you name...
Svar
19
· Visningar
1 004
W
  • Låst
Övr. Barn Vissa barn om inte alla blir ju mammaig eller pappig, vilken ålder kommer detta i? Dottern äter mer och mer riktig mat nu och jag kan...
Svar
8
· Visningar
1 913
W
  • Låst
Övr. Barn Dygnets timmar räcker ju inte tll.... Till min dotter 5 månader kör vi just nu bröstet, ersättning, gröt och mer och mer mat blir det...
2
Svar
34
· Visningar
1 904
Senast: ulda
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur gamla var ni när ni fick erat första barn? Var ni tillsammans med pappan då? Och isf, hur länge hade ni varit tillsammans? Var...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 887
Senast: taccotad
·
A
  • Låst
Övr. Barn jag vet i 17 vad hon tänker med . :devil: :cry: Hon blir 25 i år så ålders mässígt skulle hon kunna behålla barnet ....men hon vill...
Svar
17
· Visningar
1 774
  • Låst
Övr. Barn Jag tittar runt omkring mig i samhället. En tur på stan räcker för att konstatera att människor blir fetare och fetare. Tjejer i...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 149
Senast: No1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp