Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men frågan är ju då vad som skulle ha hänt med dig då?
Och med den statistiken så skulle det antagligen ha gått alldeles utmärkt.
Så vad finns egentligen att vara rädd för?
Det undrar jag över då.
Det skall vi inte strunta i.Det där är lika illa som att säga att någon åkomma är "bara psykiskt". Jag tycker vi ska strunta i att anorektiker svälter ihjäl sig och att tvångsneurotiker isolerar sig hemma och blir sjukskrivna, för det de är rädda för är också bara trams! Eller?
Men skit i det, tvinga dem att klämma ut ett barn under full panik, bara? Precis som anorektikern tror jag inte att dessa kvinnor kan "skärpa sig". Men det är min åsikt.
Jag tycker att det är samma lösning att snitta de förlossningsrädda som att tvångsmata anorektikern med sond.
Inte bra.
Utan orsaken måste åtgärdas så att den förlossningsrädde kan föda och anorektikern äta.
Jag tycker att tvinga en förlossningsrädd att föda avfärdad med att det har kvinnor gjort i alla tider, det motsvarar sondmatning
Inte jag.
Det tycker jag motsvarar att säga till anorektikern att "Aja du äter väl när du blir hungrig, det har ju människor gjort i alla tider".
Jag har ett visst motstånd mot att allt skall vara så modernt och tekniskt.
Allt skall liksom lösas med teknik.
Man skall inte ens föda på det sätt som naturen avsett, det skall skötas tekniskt.
Jag tror inte att den moderna och tekniska vägen är den bästa.
Och det säger jag som varandes ingenjör.
Det är som att man bara måste ha vattentoalett för att bo modernt.
Och det trots att det är en miljökatastrof.
Jag undrar om det finns något sammanträffande med att de som känner att de måsta få snitt är samma människjor som absolut inte kan använda ett utedass eller kissa i naturen?
I Sierra Leone dör 2000 kvinnor/100 000.
I Sierra Leone dör 2000 kvinnor/100 000.
Jag själv har ett visst motstånd mot tron att bara för att något är naturligt är det bäst.