Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Hej.. Är ni i vecka 34 med mitt första barn. Har de senaste 2 dagarna haft en väldigt jobbig mensvärk nere i magen. Vad är detta...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: ameo
·
R
  • Låst
Övr. Barn Nu är vi inskrivna och klara :banana: Nu är det bara en lååång väntan till UL :angel: Bra och höga blodvärden, bra de som de...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 529
  • Låst
Övr. Barn Blev förvånad idag när jag lämnade dottern hos sin pappa och vi började fundera över hur mycket hon motionerat under sportlovet för...
Svar
5
· Visningar
1 074
Senast: Gumman
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag äntligen fått ihop första biten av barnrummet! Det är ju inte länge kvar nu så det börjar på att bli lite bråttom:crazy...
Svar
18
· Visningar
1 245
Senast: Naggur
·
T
  • Låst
Övr. Barn Hej Jag bara undrar om det är någon på buke som har barn med funktionshinder. Har en dotter på 7 år som har Ehlers-danlos syndrom...
Svar
17
· Visningar
1 776
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Ett av mina barn har problem med "barnpolyper" och ska operaras om ett par veckor. Det står i pappren att man bör vara hemma med barnet...
Svar
8
· Visningar
3 878
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Tänkte här försöka samla tips på vad man kan göra tillsammans. Sånt som inte kostar en förmögenhet. De flesta småbarnsfamiljer har ju...
Svar
11
· Visningar
1 136
Senast: Flyttfogel
·
  • Låst
Övr. Barn Var på middag idag hos en bekant som har 2 st barn. Den ena är 4 år och den andre är 6 år. När vi kom var de med och hälsade och de åt...
Svar
5
· Visningar
1 592
Senast: Ramona
·
M
  • Låst
Övr. Barn Nu vill jag klaga lite igen, och passa på att fråga en sak. Jag är så himla trött. Jag är gravid i v 14 och jag vet att det är normalt...
2
Svar
21
· Visningar
6 734
Senast: corona
·
F
  • Låst
Övr. Barn Imorse lämnade jag lille sonen på dagis. Jag stannade kvar en liten stund för att se att han kom till ro. Under tiden kom en liten tjej...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 814
Senast: Björk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har legat i influensan i två veckor snart.. och min lilla älskling är givetvis smittad han med, även om han verkar ha fått en...
Svar
0
· Visningar
1 279
  • Låst
Övr. Barn Nu har även jag varit med om ett läkarbesök som inte min sambo och jag har blivit informerade om av skolan. (Iofs var det väl så att...
2
Svar
22
· Visningar
2 189
Senast: Litenvit
·
W
  • Låst
Övr. Barn Har nattsömnen ändrats mycket under erat bäbis första år? När hände ändringarna, kom det tllbaka till de gamla rutinerna igen?? Mitt...
Svar
4
· Visningar
895
N
  • Låst
Övr. Barn Då "vad ta med till bb?" tråden spårade ur så startar jag en ny tråd för fortsatt diskution. Varsågoda!
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 128
Senast: dressyrfreak
·
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver hjälp. Står i valet och kvalet mellan två vagnar. Det är en syskonvagn jag ska köpa, då min son vid fjorton månader...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: bananabambi
·
  • Låst
Övr. Barn Erbjöd mig att kolla åt chefen om barnvagnar är billigare i Sverige än i Danmark (med BRIO, Emmaljunga och andra traditioner)...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Snurrfian
·
U
  • Låst
Övr. Barn Mååste bara få skriva av mej lite anonymt. Vill inte att folk ska dömma mej utan bara få skriva :smirk: Igår fälde pojkvännen...
Svar
8
· Visningar
1 633
  • Låst
Övr. Barn Hur tänker ni kring såna termometrar? Kan man lita på resultatet? Ni som har en örontermometer, är ni nöjda med den? Har funderat...
Svar
19
· Visningar
5 258
Senast: Pip
·
  • Låst
Övr. Barn från bibliotekets hemsida. min äldsta son med jeansen uppvikta till knäna:angel: inte jag som har gjort det....
Svar
2
· Visningar
749
Senast: marieka
·
  • Låst
Övr. Barn Ja nu vet vi ju istort sett allt om vilka namn alla valt till sina barn vilka namn man inte bör välja o.s.v. Men nu vill jag veta...
2
Svar
25
· Visningar
1 851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp