Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Ja.. flera gånger!! senast inatt faktiskt.. Det va så underbart mysigt :) Den där mammamagen... Är detta nått sorts bevis på att...
Svar
6
· Visningar
1 856
Senast: Minerva
·
F
  • Låst
Övr. Barn Vilka här syr själva kläder till barnen? Jag tycker det är jätteroligt, men då jag själv är född på 60-talet och son ung plågades av...
Svar
3
· Visningar
1 756
Senast: Fnyfniken
·
A
  • Låst
Övr. Barn Gjorde ett test för en halvtimmesen som var positivt. Vad gör man nu? Tusen frågor surrar i huvudet. Just nu är jag lite i...
Svar
12
· Visningar
1 136
Senast: _Yggdrasil_
·
  • Låst
Övr. Barn Precis innan hela forumet hackades så fanns det en tråd om en liten pojke som var svårt sjuk. Det fanns en länk till en blogg där...
Svar
15
· Visningar
2 046
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett litet bekymmer med min dotter. När hon bajsar så hamnar bajset runt snippan. Detta innebär att hon blir väldigt röd...
Svar
16
· Visningar
1 823
Senast: Fnyfniken
·
  • Låst
Övr. Barn Sv: vad ta med till bb? Även om du av personliga skäl inte vill amma tycker jag du STARKT ska överväga att sätta din behov åt sidan...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 606
Senast: ullo
·
C
  • Låst
Övr. Barn Vi ska sätta upp staket runt vår trädgård, med start idag är det tänkt. Det är främst framsidan, för på tre av sidorna finns det dels...
2
Svar
21
· Visningar
3 278
Senast: Cocos
·
C
  • Låst
Övr. Barn Funderar över en sak....:confused: Situation I Man jobbar på samma ställe i ett par år, blir gravid och föder ett barn. Man får ju...
Svar
12
· Visningar
5 695
Senast: Cocos
·
D
  • Låst
Övr. Barn Hej. Jag har en gammal kompis som har fått en son, nu vill de ha förslag på SVENSKA pojknamn.. Inte föööör vanliga som typ "Johan"...
Svar
10
· Visningar
2 442
Senast: lippan
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Vill ha lite tips på böcker med enkla teckenord som man kan lära sig och barnet då barnet behöver lite mera stöd. Tack på förhand!
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Övr. Barn I morse skulle jag knäppa tryckknapparna på min ena 1,5 åring (Saga) medan min andra (Engla) tittar på "-1,2,3,4,5,6,7.... och så sägen...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Sar
·
R
  • Låst
Övr. Barn Ja snart är det inskrivning och man ska ha med sig ett morgon urinprov. Men hur mycket ska man ta med sig :o Vi har 20ml provrör...
Svar
6
· Visningar
1 397
Senast: rotfruktsblandning
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag har 2 barn sen tidigare och har nu i flera månader funderat på om jag skall skaffa ny häst eller en bebis. Matchen är avgjord till...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: bananabambi
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar om det är någon här som har haft njursten under sin gravíditet? Har nämligen fått det själv och är i v 32 nu, det utvecklades...
Svar
12
· Visningar
15 471
Senast: Ajano
·
L
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni? :confused: Min dotters önskelista (12 snart 13 år) toppas av en piercing, gärna i naveln. Själv är jag mycket...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
18 684
Senast: Twigs_Honey_
·
V
  • Låst
Övr. Barn Jag läser Kats tråd om att skaffa barn och funderar över detta med hur stabil man måste vara för att skaffa barn. Några i tråden...
2
Svar
25
· Visningar
1 921
Senast: Cocos
·
  • Låst
Övr. Barn Min lilla kille har redan hunnit bli 5 mån gammal, och han lär sig så mycket nytt för varje dag som går. Han kan rulla runt helt utan...
Svar
9
· Visningar
979
Senast: Bebben
·
M
  • Låst
Övr. Barn Ä troligt vis gravid har varit det för ca 2 år sen också tror jag. men jag känner att jag inte vill ha barn riktigt än vill ha ett jobb...
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: GotAsecret
·
T
  • Låst
Övr. Barn Är det någon som har barn med dysleksi? Min son har det och jag skulle behöva höra andra i samma sits och om ni har tips på bra...
Svar
17
· Visningar
1 660
Senast: ujent96
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hur klär man bebisen ifall man vill gå ut med det i bärsele (Ergo)? Har bara burit sonen inomhus, men funderar på att ta med honom ut i...
2
Svar
22
· Visningar
2 999
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp