hyra bilbarnstol?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hyra bilbarnstol?

Den som man kan hyra på tex. Bvc tycker jag är kass, den är klumpig och jobbig att sätta fast, sen om man inte drar bältet i fästena på översidan så kan små bebisfingrar fastna där och bli väldigt ledsna..
Jag skulle satsa på en som har själva stommen kvar i bilen och man bara klickar på "koppen". Mycket smidigare.
 
Sv: hyra bilbarnstol?

men inte så säkert om stolen släpper från basen:crazy:
 
Sv: hyra bilbarnstol?

*Knapplån*

Jag tänkte låna stol av Sjukhuset där jag ska föda. Men det visade sig att min kompis som gjort det fick en 3 år gammal stol.. Så¨nu blir det för mig att köpa nytt för jag är livrädd för riskerna med att stolarna inte är kollade ordentligt innan de lånas ut på nytt :smirk:

Jag fick låna en helt sprillans ny!
Tog själv ur den ur plasten!

Jag tvivlar starkt på att de lånar ut osäkra stolar..
 
Sv: hyra bilbarnstol?

kolla länkarna jag la in på tester på bilbarnstolar.
 
Sv: hyra bilbarnstol?

Ok, jag trodde du menade babyskydd, som man har den första tiden, det finns ju sådana som har ett fäste som sitter kvar i bilen.
Jag har pratat med olika stolförsäljare om dom här testen och dom säger att dom testade med för hög vikt i Akta stolarna, dom är bara godkända för 18 kg bakåtvänt.
Har själv en Cosmic så man blir ju lite orolig dock..
 
Sv: hyra bilbarnstol?

jo jag menade det. men tillverkarna använder väl ändå liknande material och så för alla sina stolar skulle jag tro. så kvalitén är säkert likvärdig oavsett om det är ett babyskydd eller bilbarnstol.

Ja det är ju svårt att veta vilka tester som är pålitliga=/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 811
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 438
Hemmet Jag har funderingar på att flytta från min lägenhet, eventuellt tillfälligt ett år. Det är av skäl som jag kommer få hyra ut i...
Svar
12
· Visningar
633
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp