Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magnamn!

Vi pratar egentligen inte så mycket om det som är i magen, mer än när vi pratar med dottern om det. Då kallar vi den för bebisen eller för lillasyster eller lillebror eftersom vi inte vet vad det blir.

Här på Buke kallas den på vissa ställen för Mio - efter möbelvaruhuset pga alla "ommöbleringar" :angel: :rofl:
 
Sv: Magnamn!

Klimpen. Visste inte sonens kön då.

Min pappa kallade den envist för hon, och lilla-och så mitt namn.
 
Sv: Magnamn!

Vår heter Ernst, vet inte om det är en hon eller han och den kommer inte att heta Ernst även om det skulle vara en pojke.
 
Sv: Magnamn!

"bebisen", "hon" eller Nova (vet att de är en flicka. och så ska hon heta när hon väl kommer ut)
 
Sv: Magnamn!

jag har 3 barn o det blev inte riktigt som det va tänkt i 9månader....

1. Jessica i magen men när hon föddes var hon ingen Jessica utan en Erika

2. Elle i magen men det blev en Eddie

3. jonna i magen men det blev en oliver

jag tror många tänker ut namn men när den lille(a) kommer så blir det något helt annat.
jag trodde att alla mina 3 skulle va flickor men så fel jag hade.
 
Sv: Magnamn!

Min mage heter Leif. (Vi vet inte kön). Det har den hetat ända sen den första, oseriösa namndiskussionen när vi inte kunde enas om nåt utom att barnet i alla fall inte ska behöva heta Leif.

:rofl: :rofl: :rofl:

Min kompis gravidmage hette Lennart - av precis samma anledning... :angel: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Ett av mina barn, snart 17 har bytt förnamn, det går riktigt bra för oss här hemma att komma ihåg att använda rätt namn och vi jobbar...
2
Svar
26
· Visningar
2 822
Senast: Otherside
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 450
Senast: Queen
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
3 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp