Det där känns precis som något jag hade kunnat drämma till med"Vi har alltid kallat dig rövhatt, så vi kommer fortsätta kalla dig rövhatt!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där känns precis som något jag hade kunnat drämma till med"Vi har alltid kallat dig rövhatt, så vi kommer fortsätta kalla dig rövhatt!"
Jag skulle aldrig göra det, men tänka får man juDet där känns precis som något jag hade kunnat drämma till med
Är tanken som räknas!Jag skulle aldrig göra det, men tänka får man ju
Nej, men vi kommer rätt säkert träffa honom på lördag. Han kommer få en "lugn" chans till och använder han medvetet fel namn igen eller argumenterar emot kommer jag, som oftast är liiite för väluppfostrad och mesig i sociala sammanhang, att tala om att han är oförskämd och arrogant som inte tar hänsyn till dotterns val och han kommer vackert att få vända i dörren för vi kommer inte att servera honom.Har han sagt det gamla namnet till dottern än? Alltså utan att det är en felsägning som man ursäktar sig för.
Det låter som en vettig strategi, alltså att ge honom en lugn chans till. Då ser ni ju om han använt sina två hjärnceller sedan sist och kommit fram till att det han sa var dumt. Felsägningar kan man överse med men medvetet fel, då behöver man inte lägga fingrarna emellan.Nej, men vi kommer rätt säkert träffa honom på lördag. Han kommer få en "lugn" chans till och använder han medvetet fel namn igen eller argumenterar emot kommer jag, som oftast är liiite för väluppfostrad och mesig i sociala sammanhang, att tala om att han är oförskämd och arrogant som inte tar hänsyn till dotterns val och han kommer vackert att få vända i dörren för vi kommer inte att servera honom.