Hej alla bukefalister

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hej alla bukefalister

Jag avslöjar vem jag är efter inskrivningen ;) fick tid den 6/3 och det ska bli så kul!

Sambons chock har börja lagt sig, han åkte till sin mamma dagen efter jag plussat och pratade med henne. Först var det "OM" vi behåller, det där "om" finns inte längre :)

Min förman vet oxå, jag var tvungen att springa ifrån kl 8 då telefontiden började, så han böt av mig, när jag kom tillbaka frågade han o jag var gravid, och jag kan inte ljuga! Så jag nickade bara å gjorde tyst tecken;) Han hoppa glädjeskutt och vrålade :rofl: Senare på dagen kom han "Allvarligt? Är du gravid" Han lovade att inte säga något och jag fick oxå veta hemligheter ;)

Imorgon ska jag berätta för mina föräldrar :crazy: är skitnervös och har typ ångest, köpte en napp idag som jag tänkte ge dom, det känns bättre än att bara "Hörrni, jag är gravid"

Jag tror de blir glada i alla fall :)

Det dumma är att alla tester jag gjort på internett har sagt att vi kommer få en flicka, de vill ju inte jag, jag vet ju själv hur jag var i tonåren :rofl:
 
Sv: Hej alla bukefalister

Äsch, inte ska du bry dig om några internettester. Alla tester jag gjorde visade sammalagt på 50% chans att det blev en flicka och 50% chans att det blev en pojke. Det blev en pojke! :D
 
Sv: Hej alla bukefalister

Inte behöver du avslöja vem du är heller!! :cool:
Det är ju det fina med nick här inne att man kan vara anonym!! :bow:
 
Sv: Hej alla bukefalister

...sedan är det ju så att många som byter nick byter inte personlighet eller sätt att uttrycka sig på.

Vilket gör att de känns igen ändå. ;)
 
Sv: Hej alla bukefalister

Bilder är ganska så talande de också.

Den magen har jag sett förut.
Men då i ett mindre utförande.
 
Sv: Hej alla bukefalister

Det får bli vad det blir :) Men helst vill jag ha en pojke :)

Sambon har smält allting nu :love: Och är redo att måla om halva huset och bygga om *haha*

"Säg bara till vad du vill ha så fixar jag det"

Så nu ska jag skriva ett brev till hyresvärden om våra önskemål och hoppas på godkänt. Vilket jag tror eftersom det bara gäller ommålning och byte av ett golv!

Åh vad jag vill att det ska vara den 6/3 :banana: Det är så låååång tid dit!
 
Sv: Hej alla bukefalister

Jag får väl säga GRATTIS, tjejen :bump:

Även jag kände igen magen och sättet att uttrycka sig (förresten har du mognat nått oerhört under åren, även om du inte tror det själv).

Håller tummarna och önskar lycka till!

Anna-Karin, ragata och moderator (men inte här) ;)

P.s. Jag längtar oxå till 6:e mars, då har jag gjort första dagen på mitt nya arbete. Jag är skitnervös just nu, jag ska börja köra tankbil :crazy: D.s.
 
Sv: Hej alla bukefalister

Tackar :) Kanske man skrivit lite för många inlägg under alla åren :rofl:

Jag vill också köra lastbil! Det är något jag kan tänka mig att göra senare i livet, det finns inget härligare än att åka lastbil :)


Berättade för mina föräldrar igår, mamma började gråta av lycka och oj vad hon ska shoppa bebiskläder och ta tillbaka sin vagga som min kusin har lånat. Pappa blev jätte chokad, men tog första ching på att lära "den" åka skidor sen ;)
 
Sv: Hej alla bukefalister

Jag vet också vem du är!

Vad roligt för er!

Ett stort grattis och lycka till!
 
Sv: Hej alla bukefalister

Tack alla :) Nu är det bara 4 dagar kvar tills vi ska till barnmorskan :bump:

Och fy f*n vad trött jag är just nu! Hela tiden, känner mig inte speciellt illamående, de kommer väl senare *blä*

Och magen är bra svullen, beror nog på all frukt jag äter också, som tur är misstänker ingen nått, eller, i alla fall har ingen frågat ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 301
Senast: AlmostEasy
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver er hjälp! För att ni ska kunna hjälpa mig behöver ni höra den låååånga historien så det här inlägget blir nog rätt långt ;)...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
13 107
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 169
Senast: oz_joj
·
Hästvård I mars månad hittade jag min häst ståendes på tre ben i boxen. Vi hade ett rent helvete med veterinären då jag, som vanligt, fick en...
2
Svar
32
· Visningar
10 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp