C
Cocos
Sv: Här är er egna tråd:jag ska ha snitt
Så du har alltså inte skrivit det här menar du? Bara lögner och påhitt?:
Jamen det är ju en himla tur att barnet har en pappa som är engagerad! För mamman verkar ju inte vara det.
Jag gjorde denna tråd så ni kunde vräka ur er alla fördomar & förutfattade meningar ni har samt alla lögner jag visste att folk skulle hitta på, dvs att jag skulle snittas endast för att jag inte ides föda vaginalt, att jag skulle vilja ut att tävla snabbare exempelvis, vilket är ngt ni hittat på själva & inget skäl till varför jag skulle snittas öht.
Vad ni än ljugit ihop i era påståenden(som jag aldrig ens skrivit om så jag vet inte var ni fått allt ifrån) så anser mina läkare att detta är det bästa för mej.
Till er andra tänker ajg bara skriva att jag hoppas ni står på er & inte låter er luras till ngt ni egentligen inte vill, man är inte bättre för att man föder vaginalt, man har bara mindre självbevarelsedrift.:smirk:
Min sambo förstår inte ens varför jag kommenterar alla lögner & påhitt men då kanske vissa användare iaf kan (eller ids vilket alla som hittat på en massa saker om mej inte har idats, eller kunnat?)läsa svenska så de får den rätta bilden av allt.
Så du har alltså inte skrivit det här menar du? Bara lögner och påhitt?:
Jag har hele enkelt allit vetat att jag inte vill vara med om en vaginal förlossning, det är helt otänkbart för mej helt enkelt.
Inga läkare eller barnmorskor har försökt övertala mej till ngt annat heller, det lät unggefär som : "Du har bestämt dig för snitt?jaha."
De vet att jag är påläst om allt, jag vet exakt hur båda förlossningssätten går till & jag känner att snitt är mer för mej.
Amning blir för svårt då jag ska tävla efter barnet är fött & inte kommer ha med barnet då ens, utan pappan kommer ha hand om den de helgerna.Blir för komplicerat att gå & pumpa mjölk & krångla på träningar/tävlingar samt att jag kommer vara i stallet alla kvällar & ta hand om hästarna & vill kunna göra det utan läckage, mjölkstockning.
Samt att de flesta jag känner haft problem med barnets avvänjning av bröstmjölk, det känns mer som om det skulle vara påfrestande för barnet att amma 1 mån & sedan tvinga den att sluta, dessutom kan ske det inte går att sluta & den blir helt beroende av att jag ska vara i närheten så den ska få sin mat, vilket inte är en möjlighet för mej.Den har en engagerad pappa som kommer ta hand om barnet lika mkt som jag, jag på dagarna, han på kvällarna medan jag pluggar/motionerar hästarna & då är det bra att han kan mata barnet själv.BM har inte anmärkt på detta heller då hon tycker jag är påläst.Har velat ha barn länge & har läst allt man kan komma över om , ja allt =)
Jamen det är ju en himla tur att barnet har en pappa som är engagerad! För mamman verkar ju inte vara det.