Inga mera barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Inga mera barn

Aha vad enkelt med titthål, jag har redan gjort en titthålsoperation så förhoppningsvis kan dom gå in i samma ärr.

Tack för svaret :D
 
Sv: Inga mera barn

Aha vad enkelt med titthål, jag har redan gjort en titthålsoperation så förhoppningsvis kan dom gå in i samma ärr.

Tack för svaret :D

Jag har också gjort titthål men hörde sedan att det skulle vara så farligt med titthålsoperation. Har inget emot att bli steriliserad (förutom att mitt landsting inte utför det*blä* så det kommer att kosta mig massor) men är rädd för operationen.
 
Sv: Inga mera barn

men om några år så kommer det förhoppningsvis några barnbarn! :idea: då kan man ju lämna tillbaka när dom blir jobbiga... ;)
 
Sv: Inga mera barn

Barnbarn väntar jag gärna med ett par år till :rofl: . Däremot ska jag bli faster nån gång i oktober/november och jag längtar :bow:
 
Sv: Inga mera barn

Har ni inte hört den där om prästerna som diskuterar när livet börjar? Vid befruktningen, säger en, vid födseln, säger den andre. Nä, säger den tredje, det börjar när barnen flyttat hemifrån och hunden har dött..
Skämt åsido, fick mitt fjärde barn när jag var 31, kände ganska snart att jag gjort mitt för nativiteten i landet och steriliserade mig när jag var 38. Har aldrig ångrat mig. Största ångesten däremellan var att "råka" bli med barn och inte kunna/vilja göra abort, men inte vilja ha fler barn...Men visst kan man sakna känslan av att vara gravid, speciell, amningsstunderna när allt fungerade, ja, var tid har sitt.
 
Sv: Inga mera barn

Nej graviditeterna saknar jag INTE. Åtminstone inte de två sista med illamående som avlöstes av foglossningar. Däremot amningsstunderna och mysstunderna i sängen/soffan kan jag sakna ibland. Men jag tröstar mig med att jag får kidnappa mitt brorsbarn och mysa med h*n istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 302
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 669
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 882
Senast: Gunnar
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 140
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp