Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Övr. Barn Jag har en son som är 7 månader som vägrar annan mat än bröstmjölk. Han smakar på det mesta och äter det typ 1 gång men nästa gång han...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Det var alldeles nyss som jag höll en behändig bebis på 2,6 kilo i famnen. Jag lovar. I dag fyller har 13 år. Jag har en tonåring...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 907
Senast: Snuffsan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Vad har ni för barnförsäkring? Vi fick erbjudande om att byta vår nu, de påstod att den var nästan lika som den vi hade men det skulle...
2
Svar
26
· Visningar
4 627
Senast: Fnyfniken
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag och sambon har börjat på utredning för barnlöshet :) . Nu har vi tagit prover och ska väl starta behandling snart. Först ska jag...
Svar
9
· Visningar
1 911
Senast: Lupino
·
  • Låst
Övr. Barn Och jag sitter här och är nervös. Jag vet att allt kommer att gå bra .. eller tror det iallafall. De opererar varje dag ..så det är...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: cirkus
·
L
  • Låst
Övr. Barn Har en liten son på ett år som vägrar dricka välling, äta gröt, sås och annat kladdigt. Pålägg är inte heller populärt:( Vad ger jag...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Cocos
·
  • Låst
Övr. Barn Innan jul var det kaos på dagis, långtidsjukskrivningar och vikarier medförde att tempot var hetl uppskruvat coh ett killgäng hade tagit...
2
Svar
32
· Visningar
4 211
Senast: Brandgul
·
N
  • Låst
Övr. Barn Har varit förkyld i över två veckor nu. i normala fall skulle jag fått feber en-två dagar så skulle jag varit frisk nu. Men ingen feber...
Svar
5
· Visningar
1 727
Senast: Clintan
·
A
  • Låst
Övr. Barn Någon som pluggar och samtidigt har barn? Hur fungerar det?
2
Svar
24
· Visningar
1 767
Senast: Irre-76
·
  • Låst
Övr. Barn Min son verkar kommit in i en känslig ålder, 10 månader. Frågan är hur man som mamma bemöter hans nyfunna "räligheter". ;) Han har...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: ujent96
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stod och hängde tvätt när dottern drygt 8 år gammal frågade, vad är sex? :eek: -Öhh.. en siffra sa jag. -Nej det betyder nått...
2
Svar
20
· Visningar
1 689
G
  • Låst
Övr. Barn hur länge kan man förvara bröstmjölk ikylskåpet? i frysen?
Svar
9
· Visningar
3 763
Senast: ujent96
·
  • Låst
Övr. Barn Jag går omkring med lite ångest. Fyller 23 år i år och har alltid tänkt att jag ska ha barn innan 25 eller ÅTMINSTONE innan 30. Nu...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Loura
·
  • Låst
Övr. Barn Sitter här och försöker känna NÅGON sorts längtan efter att skaffa barn, men den vill inte riktigt infinna sig :crazy:. Släktingar...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 459
Senast: Druvan
·
  • Låst
Övr. Barn En del verkar ha problem med att få sina barn att äta vissa saker. Därför tänkte jag att det vore bra med en tråd med massa tips i...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Tambourine
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hej! Undrar lite om det är någon som vet hur farligt det är att man druckigt alkohol när fostret var väldigt nytt säg 1-2 veckor? dvs...
Svar
10
· Visningar
13 873
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har läst flera trådar om stolta föräldrar. Och inget fel i det alls. Det som jag nu tänker dela med mig av den oerhörda stolthet jag...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: Fine
·
  • Låst
Övr. Barn Är det några som har gått på det? Fick erbjudande om det men känner mig lite :o Har aldrig testat vattengympa förr, men jag är ju ett...
Svar
6
· Visningar
795
  • Låst
Övr. Barn Var just hemma hos en kompis med två barn, äldsta sonen är 13 år, yngre 11 år... Hon berättade hur viktigt det är att man har gränser...
2
Svar
26
· Visningar
2 259
Y
  • Låst
Övr. Barn Vi väntar tillökning i augusti. Sonen kommer precis att hinna bli 2,5år. Nu är frågan; behöver vi införskaffa syskonvagn? Vi bor ju...
Svar
16
· Visningar
1 648
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp