Jobbig graviditet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jobbig graviditet

Blixtra, hur kom de fram till detta då? Jag fick verkligen tala för mig för att få hjälp! Nästa gång tänker jag kräva grundligare koll! Tänker inte ha ont om jag inte behöver!! Jag har väldigt mycket behåring på hela kroppen så börjar undra hur min sköldkörtelär egentligen.

Jag har haft problem med sköldkörteln länge, det är redan fastställt! Har ätit Levaxin för detta sedan innan graviditeten. VC gör ett blodprov om du misstänker något.

Tydligen ger sköldkörtelfel och remuatism dessa problem jag har under grav. då hormoner löper amok.
 
Sv: Jobbig graviditet

Är också gravid för andra gången och jag mår hur mycket sämre som helst. Stormtrivdes och verkligen älskade att vara gravid förra gången, men nu vet jag inte.. :crazy:

Illamåendet har varit värre, tröttheten likaså. Har redan känt av foglossning. Men det kan jag leva med. Det värsta av allt är att min reumatism är vidrig. Är inne i det värsta skovet någonsin och ingen medicin kan man äta. Tänk att det kan skilja så, med ettan mådde jag hur bra som helst under hela grav och amningsperioden och nu är det helt tvärtemot. och än är jag bara i v.16... Puuuhhhh....
 
Sv: Jobbig graviditet

Jag har funderat på om inte jag har ngt reumatism liknande eller lindrigt, för jag har sådan problem med mina handleder som bara kan paja utan anledning i 3 veckor i sträck, min mamma och mormor likaså, och nu när mormor är äldre har hon fått reumatism i sina fingrar och kan ej sticka längre.

Vad är det för symptom du har då, jag vill veta mer så man har kött på benen. Igår städade jag lägenheten i 5 timmar från topp till tå, hade så ont i min höft så jag nästan grät, men bara jag lyckas gå några steg så blir det ju bra, ja inte bra men sålänge jag inte böjer mig igen....jag vill verkligen inte ha det så här för minsta lilla och hela tiden nästa gång jag blir gravid, fasar för det men vill så gärna ha en dotter om man har tur.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp