Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Sambons äldsta dotter är på BB nu. Öppen 6 cm...kvaddlar på ryggen. Ungefär hur lång tid tar det innan bebisen är ute från det...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Cocos
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Ni som har flera fosterbarn, när har ni börjat se er om efter ytterligare? Vi har ju ett fosterbarn sedan 1 år och 8 månader och det har...
Svar
19
· Visningar
1 750
Senast: Zelma
·
U
  • Låst
Övr. Barn Jag hörde att det inte är barn som har sömnproblem utan att det är föräldrarna som har det. Men skit samma, problem har vi i alla fall...
2
Svar
31
· Visningar
3 021
Senast: _Eva_
·
S
  • Låst
Övr. Barn En killkompis här på festen undrar: Kan man verkligen få orgasm när man ammar eller är det en myt? (Vi gissar på det sista, men...
Svar
7
· Visningar
1 682
Senast: The Great White Shark
·
  • Låst
Övr. Barn Vad gör ni för att stimulera era barns utveckling? Skulle vara roligt att höra allt från bebisar till större barn. :) /Timsetim
2
Svar
25
· Visningar
2 022
Senast: heineken
·
N
  • Låst
Övr. Barn Och vi ska få en liten flicka! En Nova=) Jag hade rätt=) Självklart spelade det ingen roll men jag kände på mig att de va en tjej...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 976
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn Har en åttaåring hemma som nu haft feber i fem dygn. Han hostar mycket och har senaste dagarna klagat över att det trycker och gör ont i...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: pigleton
·
  • Låst
Övr. Barn Några som har sånna? Min moster fick en liten tös i december.. hon va läpp- och gomspalt. Men hur söt kan man inte vara ändå...
Svar
9
· Visningar
3 072
Senast: morzan
·
  • Låst
Övr. Barn Är det bara våran dotter som plötsligt har börjat kalla oss (sina föräldrar) vid förnamn ??? Hon ropar inte längre på mamma el. pappa...
2
Svar
32
· Visningar
2 503
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Jag fick missfall igår, det var väntat eftersom ingen av mina scans har stämt och inget hjärtljud syntes. Så jag visste att det var på...
2
Svar
24
· Visningar
37 123
U
  • Låst
Övr. Barn ...är det väl dags för nu igen. De växer ju så fort. Snaps på julbordet är väl ett måste?! Favoritsysselsättningen är att leta...
Svar
19
· Visningar
1 647
Senast: Minerva
·
V
  • Låst
Övr. Barn Hur upptäckte ni att ni var gravida? (Första symptomen) Hur länge hade ni gått då? Var det planerat eller inte?
2
Svar
36
· Visningar
12 221
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn ..... för att öka på chansen att bli gravid.. :idea: Är det någon av er här som har tagit det till hjälp? Verkade hjälpa dig...
Svar
1
· Visningar
666
A
  • Låst
Övr. Barn En i vårt lunchgäng ska åka bort med familjen liksom. Denna har tydligen en 15 årig dotter som inte vill följa med (nu snackar vi...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 978
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn ...och för att det är lite kul, lägger jag upp listan från PRV med alla namn som i Sverige bärs av bägge könen...
Svar
15
· Visningar
1 694
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Mina två barn (7 resp 3 år) bor varannan vecka hos mig och varannan hos sin far. Hemma hos mig finns bara en dator, den är min och får...
Svar
18
· Visningar
1 879
  • Låst
Övr. Barn Jag har alltid tänkt att det skulle vara ganska trevligt med 3 barn. Men nu när jag har en aktiv dotter som är i lära-gå/undersöka-allt...
2
Svar
31
· Visningar
2 553
Senast: Britta68
·
W
  • Låst
Övr. Barn Min 2- åring har slutat äta, han är ca. 92 cm lång och väger 13 kilo. Han har tidiger ätit några utvalda maträtter hemma och de flesta...
Svar
10
· Visningar
5 040
Senast: mimmipigg
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har "problem" med min lilla kille, eller problem är inte rätt ord, men han har blivit enormt trotsig! (4½) Är det någon trotsålder som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 546
Senast: bernersennen tjalle
·
  • Låst
Övr. Barn Om Ert barns lärare eller någon klasskamrats förälder ringer hem till Er och påstår att ert barn varit/är grogrund till mobbning av ett...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp