Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Om en elev blir avstängd från skolan och inte kan åka ordinarie skolbuss. Hur ska den eleven ta sig till den verksamhet som skolan...
2
Svar
25
· Visningar
2 011
Senast: nevin
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tyckt att jag gått upp i vikt den senaste tiden,och ojjat mig för att jag skulle ha bröstcancer, då dom har känts så konstiga...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 694
Z
  • Låst
Övr. Barn Mitt barnbarn som är 2½år är en glad o smart liten tjej som inte går på pottan. har försökt med allt men hon gör allt i blöjan.har ni...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: zanne
·
L
  • Låst
Övr. Barn Vilken vagn har ni varit mest nöjd med o vad är anledningen till det? Samt är det någon vagn som har varit riktigt dålig o varför var...
Svar
6
· Visningar
16 264
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn .... blir det mer tydligt hur mycket man saknar lilla Hjärtat :cry: :love: En STOR Alla Hjärtans Dag kram till ER alla +...
Svar
13
· Visningar
1 228
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn djur, dockor, blivande småsyskon m.m. Vad ville ditt barn ge för namn? Vi (min syster & jag) hade i går lite roligt åt min 4-åriga...
2
Svar
21
· Visningar
2 080
Senast: Juuwliaa
·
S
  • Låst
Övr. Barn J*kla skittest till att inte vilja visa plus. Har inte haft mens sedan 5 januari och varit lite illamående förra veckan, men pisstestet...
Svar
1
· Visningar
675
C
  • Låst
Övr. Barn Hej på er alla kloka!! Brukar sitta och smygläsa lite på forumet här:o och nu känner jag att jag behöver era råd i en fråga.Det är så...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: Corre
·
  • Låst
Övr. Barn Som en del av er säkert vet så är jag mindre bra på matlagning. Dessutom tycker jag att det är skittråkigt att laga mat. Så min fantasi...
Svar
18
· Visningar
1 235
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Min lilla fundering över detta ämne som jag nu ska dra upp är; *Hur vanligt är det att det fattas anlag för alla tänder i munnen...
Svar
6
· Visningar
2 467
  • Låst
Övr. Barn Båda barnen fick sina första tänder i november. Sedan detta året började har Hugo fått ytterligare 3. Men Alice har fortfarande...
Svar
8
· Visningar
857
  • Låst
Övr. Barn Jag är 30+ och har halvstora barn. Har sedan länge bestämt att några fler barn blir det inte, både jag och sambon är överens att två...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: mimmipigg
·
S
  • Låst
Övr. Barn Har sedan missfallet i somras jobbat på att försöka bli gravida här hemma igen och idag testade vi positivt:bump: :bump: :bump: :bump...
2
Svar
27
· Visningar
1 860
Senast: Secrecy
·
L
  • Låst
Övr. Barn Kollar efter barnvagn o har fastnat lite för Emmaljunga City cross o Duo Edge.. Nackdelen med City Cross är att den är så låg o...
2
Svar
20
· Visningar
6 697
Senast: Njála
·
  • Låst
Övr. Barn hej! jag har nu läst på försäkringskassans hemsida och blir inte klok? jag tjänar inte mycket då jag jobbar som vikarie och har...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: nDian
·
R
  • Låst
Övr. Barn jag är 38 och väntar mitt första barn, och har till min förvåing upptäckt att som gravid kvinna får man oväntat mkt omsorg från...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: redwine
·
  • Låst
Övr. Barn Idag inne på apoteket hade vi en sån fruktansvärt arg liten tös, hon ville inte åka barnvagn! Men med bältet ordentligt knäppt kom hon...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: Snurrfian
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju förstått här att det är många som har småbarn och hästar samtidigt. Men hur gör ni? Vi har en som är 3 och en som är 1,5...
2
Svar
39
· Visningar
3 196
Senast: athena
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Vet inte var den här tråden hör hemma riktigt, men kanske platsar den här? För fem veckor sedan när jag opererade bort min...
Svar
7
· Visningar
3 176
  • Låst
Övr. Barn att ni var gravida? jag är 22 och och gravid. min kille är 19 år. vi bor hemma hos våra pappor, men vi söker lägenhet för vi vill ju...
Svar
12
· Visningar
1 631
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp