Lustigt att jag hittade den här tråden just nu.. Jag funderar nämligen på om jag är gravid nu... eller så är jag skengravid i andra veckan typ
Det är nu "veckan före" mensen ska komma på söndag, men i förrgår började brösten ömma och igår kändes de större än vanligt... pojkvännen sa också något om att det var mer "stuns i dem"
Det löjliga är att jag kan inte komma på om det är såhär de brukar kännas eller om det är mer än vanligt... fast, jag tycker nog det är mer än vanligt?
Vi har inte planerat att skaffa barn än men har väl sagt att blir det så så blir det så, jag äter inte p-piller, vi kör avbrutet...
Men grejen är att jag jättegärna vill ha barn, eller det vill vi båda men vi har just träffats så därför vill man ju vänta lite så man vet att man vill fortsätta tillsammans, även om det naturligtvis nu känns som att vi ska leva ihop resten av livet
så jag tänker att det kanske är därför min kropp blivit "skengravid"
eftersom jag vill ha barn menar jag.. jag tänkte vänta och se hur det blir på söndag, fast jag kan ge mig
på att även om jag inte är gravid så kommer den vara försenad eftersom jag ju hunnit bli nervös till dess....