Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Har en liten kille på 2år... och häst. Har hästen inackorderad i ett stall ca 1mil hemifrån. Har alltid drömt om ett eget stall och...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: CindyLou
·
  • Låst
Övr. Barn att man blivit gravid, om man får mensen senare samma dag som man haft oskyddat bus..? :angel: Inte särskilt troligt antar jag. Men vi...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: miss_kala
·
F
  • Låst
Övr. Barn Tänkte fråga er..veteraner på barnaavel :smirk: ..hur långt in er graviditet kunde ni använda era vanliga byxor? Vet att det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 374
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Vad hände i kroppen på er när ni blev gravida? Fick ni "knäpp" på nåt speciellt ?(t.ex mat) Hur mycket förändrades humöret? Det är ju...
2
Svar
30
· Visningar
2 498
Senast: Flyttfogel
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag tror jag kan vara gravid igen, hjälp... Vi hade tänkt väntat lite längre då lillen bara är 18 månader än så länge... Hua, spännande.
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Marie_C
·
  • Låst
Övr. Barn Stackars dottern! Hon hade igår ont i magen & hade ont när hon skulle kissa. (Vet inte när på dagen detta började eftersom jag...
Svar
4
· Visningar
907
S
  • Låst
Övr. Barn Alltså jag gör snart inget annat än sitter och bevakar annonser på BabyTravels syskonvagn på nätet!! Men spelar ju ingen roll hur snabbt...
2
Svar
30
· Visningar
2 299
Senast: seeyaa
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som har tips på hur man får en bebis att bajsa? Filip har inte bajsat på 6 dagar, och det i sig gör ju inte så mycket, men han...
Svar
12
· Visningar
6 023
Senast: The Great White Shark
·
  • Låst
Övr. Barn Det sammanfattar mina barn/bebisar? för tillfället! :rofl: Varför var perioden då de kunde sitta stadigt på filten och man vågade...
Svar
18
· Visningar
1 353
Senast: Zaria
·
K
  • Låst
Övr. Barn Har letat och letat efter en tråd som fanns för inte så länge sedan om tips på böcker för tonåringar. Kan inte hitta tråden. kan någon...
Svar
8
· Visningar
1 405
Senast: Ems
·
  • Låst
Övr. Barn Jag tycker allt över ETT förnamn och ETT efternamn är en helt onödig belastning för barnet. Varför liksom ? Vill barnet ha fler...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
14 094
Senast: rubytoo
·
  • Låst
Övr. Barn Har varit inne och smygläst här på trådarna om barn å föräldraskap å har nu börjat fundera.... Vill jag ha barn eller inte? :confused...
Svar
19
· Visningar
1 316
Senast: Beemergirl
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet hur det fungerar med särgymnasie? Tex om en elev är bort en termin och eleven får i allafall gå ut samtidigt som de...
Svar
5
· Visningar
1 269
Senast: Coop
·
W
  • Låst
Övr. Barn Har hört att det ska finnas något som heter det. Kan någon berätta varför det kommer just då? Är det vanlig kolik? Är rädd att vår...
Svar
6
· Visningar
1 226
Senast: Willebillebus
·
F
  • Låst
Övr. Barn Måste bara fråga: jag har läst på många ställen att föräldrar ofta tycker om ett barn mer än de/de andra,är det så? eller älskar man...
2
Svar
22
· Visningar
2 448
Senast: Jenny
·
  • Låst
Övr. Barn Jepp, nu är barn nummer två på gång. Hormonerna sprutar ur öronen på mig och jag är lättrörd till tusen. Klarar inte av att se på tv...
Svar
18
· Visningar
1 516
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn Vad skulle ni välja...? Att pappan till ert kommande barn är borta de 6 sista månaderna av graviditeten och sedan hemma 6 månader runt...
2
Svar
30
· Visningar
2 281
Senast: Marie_C
·
C
  • Låst
Övr. Barn Är lite nyfiken varför en del tar reda på könet innan? Är det av ren nyfikenhet eller ligger det något annat bakom? Själv vill jag inte...
2
Svar
38
· Visningar
2 637
Senast: bananabambi
·
  • Låst
Övr. Barn Måste få klaga lite. SÅg idag att jag fått en massa bvristningar på magen. Jag är bara i 28:e veckan är det inte ganska tidigt för det...
2
Svar
21
· Visningar
1 756
Senast: bananabambi
·
W
  • Låst
Övr. Barn Nästan pinsammt att fråga men jag gör det ändå.... Har ni nån gång ångrat att ni skaffade er barn???
2
Svar
39
· Visningar
3 442
Senast: nDian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp