Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Det finns nu en tråd om sexlivet efter förlossningen! Ni andra som också är gravida hur är ert sexliv, mer eller mindre sugna på sex...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: redwine
·
A
  • Låst
Övr. Barn Jag har en dotter med mitt ex, Eller nja vi är tillsammans men han har en till... För att göra denna historia kort med tanke på att det...
2
Svar
26
· Visningar
2 650
Senast: ullo
·
  • Låst
Övr. Barn Vår son, 5 i juli, vill absolut inte sluta med napp. Försökte ladda inför jul att ge den till tomten men han tvärvägrar:( Känns så...
2
Svar
20
· Visningar
1 787
Senast: zilla
·
J
  • Låst
Övr. Barn Dottern kom hem ifrån skolan idag med dyngsura termobyxor efter dagens rastaktiviteter, självklart hade vi glömt att lägga dit nya...
Svar
14
· Visningar
5 525
Senast: mandalaki
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tar det innan de går ur kroppen? Det är så att jag tål inte p-piller och mini piller, jag mår illa, samlar vätska och mår...
Svar
3
· Visningar
1 311
Senast: worre
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har två barn, en på två år och en på tre månader. Har en tvåårig unghäst som nu går på lösdrift. Är nu f-ledig men har ett jobb med...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: ullo
·
C
  • Låst
Övr. Barn Är det någon här som har, har haft eller tänker skaffa en graviditetsförsäkring? Är i valet och kvalet om jag ska. Hur resonerar ni?
Svar
12
· Visningar
1 865
Senast: Sar
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur långtid efter förlossningen hade ni sex? för mej känns det som att jag inte kommer att ha det på evigheter ,då jag fortfarande har...
Svar
12
· Visningar
1 049
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som inte planerat graviditet men blev det ändå, hur reagerade ni? Hur reagerade pojkvännen/killen/eller vad ni nu hade för...
2
Svar
21
· Visningar
10 657
Senast: Curly
·
  • Låst
Övr. Barn Jag måste bara få skriva av mig... Jag är i vecka 30 och den där "NÅGON" håller på att göra mig galen.... I tre dagar har den...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Lupin
·
G
  • Låst
Övr. Barn jag vad kan man äta för att bli lite lösare i magen?? är väldigthård i magen och det känns inte så kul när man ska gå på toa.
Svar
4
· Visningar
729
Senast: Lupin
·
J
  • Låst
Övr. Barn Dämpa den, nån snälla!! Min son, nu drygt 6 månader vill inte amma längre :cry: :cry: Jag åkte bort förra helgen, pumpade ur och...
Svar
18
· Visningar
1 309
Senast: Lupin
·
Y
  • Låst
Övr. Barn När började ni ha barnkalas för era barn? Vår son fyller snart två år och har redan i år blivit bjuden på tre kalas. Nu funderar vi på...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Lambi
·
E
  • Låst
Övr. Barn Jag har en "värninna" som lever ihop med en bonde. Hon vill inte ha barn, hon vill hålla på med sina hästar. Han vill ha barn men kommer...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Engla
·
  • Låst
Övr. Barn *hihi* jag har fått byggabo hormoner (eller va det heter)!:banana: Jippie!!! Jag bakar och bakar och pysslar och donar:D Jätte...
Svar
3
· Visningar
1 293
Senast: Sissa
·
N
  • Låst
Övr. Barn Sitter å har tråkigt så nu vill jag veta... Vad era barn heter. Ni som är gravida eller som planerar att skaffa barn nån gång. vad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 781
N
  • Låst
Övr. Barn Skrev denna fråga i en annan tråd men fick inget svar... Beställde en Brio Nova Classic i helgen. (på babyland) Han som hjälpte...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn Mitt gudabarn, en kille, fyller 3 år inom kort. Vad ska jag köpa till honom? Förslag? Tott - inte riktigt insatt i barn
Svar
4
· Visningar
1 833
V
  • Låst
Övr. Barn Hur vet man när det är dags att skaffa barn? Jag är bara 19 år, och min sambo är 34. Jag vet att han vill ha barn, men känner sig...
2
Svar
37
· Visningar
2 438
  • Låst
Övr. Barn Jag undrar lite med aborter och graviditet. Jag har gjort abort förut och började fundera på hur stor chans det är att bli steril tex...
Svar
6
· Visningar
1 043

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp