Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn Vi ska boka resa till Thailand nu för nästa vinter, men har aldrig varit där. Har ni förslag på vart man ska åka. ? Stränderna är ju...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: Yamaha
·
J
  • Låst
Övr. Barn jag har tidigare haft egna hästar men det var innan jag hade barn. Jag tyckte ibland att det var svårt att hinna med både häst, jobb...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Benin
·
  • Låst
Övr. Barn Hej Har ett litet hårproblem. Min son 1,5 år har långt hår (korkskruvar bak, rakt fram) som jag gärna vill spara ut ett tag. Nu...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 096
C
  • Låst
Hp
Övr. Barn Skickade in HP-ansökning idag. Någon som vet ungefär hur lång tid det brukar ta innan man får svar? Är inte speciellt förhoppningsfull...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Irre-76
·
M
  • Låst
Övr. Barn Åttaåring har blivit så himla trotsig, skall han ut och leka i dåligt väder så totalvägrar han galonbyxor och regnjacka, det blir så...
2
Svar
22
· Visningar
2 162
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Många vet nog att jag och min kille har haft problem sedan jag blev gravid. Jag hoppas att han ska vilja ha barnet när det kommer, men...
Svar
6
· Visningar
1 155
  • Låst
Övr. Barn Nu när den envisa förkylningen lagt sig något har jag äntligen fått träffa min lille systerson :) Han är så söt, jag kan knappt slita...
Svar
8
· Visningar
736
Senast: Agapi
·
  • Låst
Övr. Barn Luttrade föräldrar härinne, kan ni hjälpa till med barnvagnstips..? Jo, lilla Flyttfogel ska bli mamma, (hjälp..?!) Det är bra...
2
Svar
24
· Visningar
2 188
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn HUNDEN slog på spisen häromdagen :crazy: Men visst finns det barnsäkerhetsgrejer för vreden? Var, hur fungerar etc? Spisen är en...
Svar
13
· Visningar
3 371
  • Låst
Övr. Barn Är intresserad av hur ni andra får vardagen och livet att rulla på med barn och hästar, därav en enkät!! Kanske kan man få en...
2
Svar
28
· Visningar
1 856
Senast: Coffeaclub
·
  • Låst
Övr. Barn Förmodligen så satte Stumpan i sig ett örhänge igår. Fast det skumma i historien är att hon inte hostade eller grimaserad alls. Men...
Svar
10
· Visningar
4 938
Senast: Lupin
·
I
  • Låst
Övr. Barn Jag är själv en förälder, men som just nu går en lärarutbildning och det är dags för en D-uppsats om ett halvår, så jag måste redan nu...
2
Svar
27
· Visningar
1 746
Senast: bliss
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hur ont på en skala från 1-10 gör det att föda barn? :crazy:
2 3
Svar
47
· Visningar
3 473
Senast: Ida_79
·
2
  • Låst
Övr. Barn Hur ofta har Mormor/far - Farmor/far ert/eran barn hos sig?
2
Svar
23
· Visningar
1 726
Senast: biffen
·
  • Låst
Övr. Barn Glad i hågen så satte jag mig på hästryggen för första gången sedan jag blev gravid och fick barn. Det var ett tag sedan, närmare...
Svar
10
· Visningar
1 360
G
  • Låst
Övr. Barn hur snabbt tappade ni alla graviditetkilon efter förlossningen?? jag börjar själv bli lite orolig för att jag går ner lite FÖR mkt. jag...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Mammadutt
·
P
  • Låst
Övr. Barn Gud vad jag är trött. Ibland känns det som att jag bara jobbar eller är i stallet. Jag har funderat lite på att skaffa medryttare till...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: LilleSkutt
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur många dagar måste man ha jobbat för att få rätt till mer föräldrapenning än 180 kr om dagen? För det är väl ett visst antal dagar...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn ...om personalen på förskolan där er dotter gick kom till er och varoroliga för er dotters matvanor? alltså att hon inte äter? Säg...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ber på förhand om ursäkt för en kanske självklar fråga, men jag tänkte ändå fråga. Det är så att snurpe ska bli mamma till sommaren...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp