Oplanerad graviditet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Oplanerad graviditet

Jag satt i soffan, ringde upp honom på jobbet, stortjuter och fick för mig en massa konstiga saker, att han var borta för att vara otrogen eftersom jag var en fet oattraktiv padda, och HUR ska man kunna ha gemensam vårdnad av en nyfödd bebis - var helt övertygad om att han stuckit. Dessutom hade de högtalar-telefonen på så hans arbetskollegor fick också höra mig, även de har haft gravida fruar, de skrattade lite och skickade hem honom.

Ha ha ha, gud så kul :D :)
Sorry ;)
 
Sv: Oplanerad graviditet

Tyckte bara det lät motbjudande i det sammanhanget..

Jag tycker inte man ska skriva perfekt här, men hängde upp mig på det ordet bara. Menade inget illa!

"behöll" kanske?!;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 385
Senast: Ramona
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 931
Senast: gullviva
·
Övr. Barn Jag hängde med en kompis 7-åriga barn i veckan och vi pratade om allt möjligt. Vid ett antal tillfällen reagerade jag dock på att hen...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Kirre
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 776
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp