Oplanerad graviditet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Oplanerad graviditet

Jag satt i soffan, ringde upp honom på jobbet, stortjuter och fick för mig en massa konstiga saker, att han var borta för att vara otrogen eftersom jag var en fet oattraktiv padda, och HUR ska man kunna ha gemensam vårdnad av en nyfödd bebis - var helt övertygad om att han stuckit. Dessutom hade de högtalar-telefonen på så hans arbetskollegor fick också höra mig, även de har haft gravida fruar, de skrattade lite och skickade hem honom.

Ha ha ha, gud så kul :D :)
Sorry ;)

Sv: Oplanerad graviditet

Tyckte bara det lät motbjudande i det sammanhanget..

Jag tycker inte man ska skriva perfekt här, men hängde upp mig på det ordet bara. Menade inget illa!

"behöll" kanske?!;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 859
Senast: Roheryn
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 691
Senast: Palermo
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 585
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV