Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan pinsammt att fråga men jag gör det ändå....
Har ni nån gång ångrat att ni skaffade er barn???
Bara 4 ½ år tills det är lugnt här hemma på veckorna
Vad tusan ska man göra då? Man ångrar sig säkert då också:smirk:[/QUOTE
Fast det vet man ju aldrig iofs. Jag var på ett föredag en gång, och hon som talade hade fler a utflugan barn. Men enligt henne så hade de en tendens att så fort de började att planera för att göra om i de fd banrummen, så vips så flyttade respektive barn hem igen!
men poängen är att jag trodde jag hade en sambo som skulle ta sitt ansvar till 110% som skulle gossa och bära lika gärna som jag, som gladligen skulle vara ensam med sitt barn medans mamma fick gå ut och ta en liten paus hos hästarna......frågan är varför varför varför kunde det inte vara så för??????
Det finns ju vissa djurarter som har det betydligt mer rättvist ordnat.
Jag hann knappt skiva klart hela mitt inlägg förut....
Tack för era svar!
Ush jag känner mig verkligen som en dålig mamma, varför var jag så dum och övertalades att skaffa barn. Sammtidigt så skulle jag ALDRIG välja bort min lilla tjej, men poängen är att jag trodde jag hade en sambo som skulle ta sitt ansvar till 110% som skulle gossa och bära lika gärna som jag, som gladligen skulle vara ensam med sitt barn medans mamma fick gå ut och ta en liten paus hos hästarna......frågan är varför varför varför kunde det inte vara så för??????
Nej, jag har aldrig ångrat mig. Men han har haft "nära-Blocket-upplevelser" från tid till annan.
Sen låter det som att din sambo är något att ångra. Men det är ju en helt annan femma. :smirk: