Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
  • Låst
Övr. Barn så kommer jag ev att vara arblös efter föräldraledigheten (hoppas verkligen att jag har hittat ett jobb ,ska börja söka redan nu). och...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: gwennie
·
G
  • Låst
Övr. Barn när man ej är gift utan bara sambo,vart ska man skriva papper på att min sambo är pappan??
2
Svar
26
· Visningar
2 661
Senast: Carolus
·
  • Låst
Övr. Barn Kan man färga håret under den perioden man ammar? Mitt börjar se riktigt tråkigt råttfärgat ut...:confused:
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: CillaW
·
A
  • Låst
Övr. Barn Vet ej om detta är rätt forum för det här... men jag skriver här ändå. Är en kvinna på snart 26 år. Varit tillsammans med min sambo i 3...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 778
Senast: Curly
·
N
  • Låst
Övr. Barn Lägger den här på "barn" eftersom det är en "gravidtröja" det handlar om. Såg för flera år sen en tjej med mage som hade en tröja med...
Svar
9
· Visningar
1 349
Senast: johannea
·
O
  • Låst
Övr. Barn Jag behöver hjälp, eller rättare sagt min son. Han är 12 år gammal, är duktig i skolan men ibland vid läggdags så säger han att han...
Svar
3
· Visningar
1 106
Senast: gulan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är gravid med mitt andra barn i v21. Först känndes allt bra då barnet inte var planerat. Jag vill inget hellre än att ge min son ett...
Svar
10
· Visningar
1 169
N
  • Låst
Övr. Barn Jag och min sambo har planerat att jag skall sluta med mina P-piller i juni. Finns säkert 1000 saker jag skall tänka på, nu när vi...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: vansinnet
·
S
  • Låst
Övr. Barn Åååååå, denna förbannade ångest. Det tog bara någon sekund så hade hon tagit flaskan jag just använt och sprutat in Vanish mattvätt rätt...
Svar
16
· Visningar
4 972
Senast: Saint
·
  • Låst
Övr. Barn I veckan var jag med en kompis och hästen till djursjukhuset. Röntgade hästen och vi var med båda två. Det står ju stora skyltar att man...
Svar
9
· Visningar
1 617
Senast: ylvali2
·
  • Låst
Övr. Barn På försäkringskassans hemsida står att man kan spara dagar tills barnet fyller åtta år eller har gått ut första klass. Betyder det att...
Svar
6
· Visningar
727
  • Låst
Övr. Barn vad ger ni era 2 åringar innan de ska gå och lägga sig, i mat väg? Min fyller två i april, han får gröt nu till lunch, på helger...
Svar
7
· Visningar
5 431
  • Låst
Övr. Barn Hur funkar det om man vill gå ner i arbetstid under sin graviditet? har man rätt att gå ner till 50% ett halvår innan beräknad födsel...
Svar
3
· Visningar
1 531
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn Hon är snart 1,5 år. Allt började för säkert en månad sen. Då var hon sjuk och min sambo var hemma med henne i över 1 vecka. Efter det...
Svar
14
· Visningar
1 293
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn Tänkte dela med mig av ett litet enkelt tips i vardagen, som småbarnsförälder! (jag har fler men de har tydligen gått och lagt sig för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 616
Senast: Lambi
·
Z
  • Låst
Övr. Barn Jobbar bla som familjehem och stöter givetvis på massor av olika dilemman med barn och ungdomar som kommer hit. Ett stort sådant är...
Svar
9
· Visningar
908
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Här finns nya bilder på mina små gryn! :love: :love: http://www.familjeliv.se/krypin/timsetim/galleri.php Klicka på bilderna så blir de...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 657
Senast: oz_joj
·
E
  • Låst
Övr. Barn Har några av er här har gjort denna nya alternativa riskbedömningenför att undvika att göra fostervattensprov? Var själv på kontroll...
Svar
12
· Visningar
1 354
Senast: Lupino
·
G
  • Låst
Övr. Barn har fått två runda sår på båda bröstvårtorna nu och det gör ont så in i när jag ammar.har ni några tips? är det bra att pumpa ut mjölken...
Svar
17
· Visningar
1 807
Senast: föl2005
·
E
  • Låst
Övr. Barn kännt av några underligheter vid livmodern? Igår kväll när jag låg på rygg och kände lite till höger på magen kände jag en plommon stor...
Svar
4
· Visningar
756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp