Barnvagn....hmmmm...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barnvagn....hmmmm...

Knapplån.

Nu har vi vart å beställt vagn!

Det blev en Nova classic. svart:love:

Den va 1000 kr billigare än Happyn och jag gillade båda lika mycket. så priset fick avgöra=)

Får jag en flicka ska hon heta Nova. kul å heta likadant som en vagn=)
 
Sv: Barnvagn....hmmmm...

bor man i storstad är väl bugaboo ett bra val, fast dyrt val.... en sån hade jag lätt tagit om jag tex bott söderut i storstad :)
 
Sv: Barnvagn....hmmmm...

Den, Nova Classic, ser väldigt fin ut!

Herregud vad jag plöjt genom barnvagnsjungeln på nätet det senaste, det finns ju hur mkt som helst!!

Vi berättade för våra föräldrar (otrooooligt glada!!) häromdagen om läget och pratade då lite om barnvagn med hans föräldrar (eftersom jag sett den där vagnen på erbjudande) och svärfar lät igår meddela att vi inte skulle behöva tänka på det nu utan att de ville hjälpa till med köp senare. Skönt, det är välkommet :) ( om än oväntat, jag tror ju alltid att jag måste klara allt själv...) Även mina föräldrar sa, jaja, ta d lugnt, d ordnar sej...
 
Sv: Barnvagn....hmmmm...

förra årets nova och detta årets nova kostar båda 4000 kr inklusive chass och offroadhjul. Men förra årets fanns bara i konstiga färger och vi ville ha en svart så de blev en 07:a. Vet inte vad det är för skillnad på don. tycker dom ser likadana ut=)
 
Sv: Barnvagn....hmmmm...

lånar tråden lite.

Va ju å beställde en barnvagn i helgen. en Nova classic.

Gubben (på Babyplanet) som hjälpe oss och så sa att lufthjul ingick och att det var det "gamla" handtaget på chassit, dvs inte det här randiga nästan kletiga som det är på dom nya chassina.

Men så åkte vi förbi babyproffsen igår, där hade dom en Nova classic inne och på den va de plashjul och det nya handtaget.

Om det nu är så att han "ljög", så vill ju vi självklart ha de hjulen som vi beställde, handtaget går väl inte att göra så mycket åt men en liten kompensation borde vi väl få för de?

Vad tror ni chanserna är att vi får de vi trodde vi beställde? Eller kommer han stå fast vid att ha minsan sa precis som det va?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp