Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn Jag slutade med mini-piller för 2 veckor sedan, hade mens för 1 vecka sen. Nu mår jag lite illa, varit trött, lite "större" bröst. i...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: jerseyko
·
B
  • Låst
Övr. Barn Är ju så god, men inte pastöriserad. Ska man undvika den då? Eller är det ok med opastöriserad juice under grav.?
2
Svar
25
· Visningar
4 608
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn En vän till mig är släkt med en tjej på 13 år. Tjejen är ofta ute hos sin släkting och rider och älskar fullkomligt att få vara i...
Svar
6
· Visningar
1 375
Senast: Lupin
·
N
  • Låst
Övr. Barn Som tråden säger, finns det några i Jönköping som har barn? Min dotter är 4 år och jag är 25 år. Ska flytta dit nämligen skulle vara...
Svar
8
· Visningar
678
Senast: nDian
·
D
  • Låst
Övr. Barn är det normalt att få flytningar/svamp i början av sin graviditet? har fått väldigt kraftiga flytningar samt att det kliar.. :cool:
Svar
6
· Visningar
920
Senast: ujent96
·
  • Låst
Övr. Barn När låter ni era barn vara själva hemma och i vilken omfattning? Min son har nyss fyllt 8 år, han är lugn och ordentlig. Gör sällan...
2
Svar
22
· Visningar
2 204
Senast: nevin
·
  • Låst
Övr. Barn Inspirerad av en tråd om hur man kan förbättra sin engelska (på Senior) undrar jag nu följande: Är det någon av er som - utan att själva...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 872
Senast: Julle
·
K
  • Låst
Övr. Barn Dottern ska snart fira sin 9-årsdag, och då vill hon ha en tjejmiddag för alla tjejerna i klassen. Jag känner att dom skulle behöva ha...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: sucka
·
W
  • Låst
Övr. Barn När kan man gå över till sittdelen på barnvagnen? Har en 3 månaders dotter som vägrar ligga nu för tiden, förutom när hon ska sova. Så...
2
Svar
20
· Visningar
5 661
Senast: Fnyfniken
·
G
  • Låst
Övr. Barn hur mkt tappade ni ivikt efter att ni ammat i några månader? gick ni ner överhuvudtaget? vägde ni mer el mindre än innan ni blec gravida??
Svar
13
· Visningar
1 311
Senast: ujent96
·
F
  • Låst
Övr. Barn Och den vidare funderingen gör väl att denna borde ligga under "Datorer" men jag får väl lägga in den separata frågan där. Jag skulle...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Fnyfniken
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,973047,00.html jag förstår verkligen, hur kan man?? jag blir så otroligt...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Ramona
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jag har ett problem. Vi har två barn som snart, i mars, ska börja på dagis. Helt ok. Problemet är mitt jobb. Jag jobbar som avbytare...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn eller ja, alla bra mattips emottages tacksamt:D Vad brukar ni ge era barn? Jag ger dottern(15mån) två mellanmål, fm och em. Då...
Svar
12
· Visningar
1 534
Senast: Lydia
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag är 21 och en del tycker det är jätteungt. förr skaffade man ju barn när man inte ens va myndig. Många tycker att man ska satsa på...
2
Svar
37
· Visningar
2 520
Senast: KisseNova
·
L
  • Låst
Övr. Barn ni som är eller har varit gravida. Hur vanligt är det med lite ljusrosa flytningar i början av graviditeten? Är i v 10+3 o har haft en...
Svar
5
· Visningar
13 433
Senast: Girasol
·
D
  • Låst
Övr. Barn Hej!! Skulle behöva lite hjälp med att se mitt "problem" med friska ögon.. så jag hoppas att ni vill hjälpa mig??:) Jag har en...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: Julle
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hejsan Kan någon klok bukefalist hjälpa mig med en fråga jag funderat över ett tag nu. Jag och min sambo vill ha barn och vi jobbar på...
Svar
4
· Visningar
1 432
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har kommit in till tandläkarutb i Umeå och flyttar om knappt två veckor !! :) Då jag är ensamstående med min lilla ettåriga...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn Försöker lära Filip, 8 veckor gammal i morgon, att somna/sova i egen säng. Det funkar ibland, framförallt på dagarna, men på kvällarna...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 326
Senast: Jippo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp