Inne-och-ute namn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Inne-och-ute namn

Båda mina tjejer har hamnat topp 10.
Dock var ingen av dem högt på listorna den dagen vi bestämde vad de skulle heta...

*viskar*
<<<< En till Jonas, också född -06! :love:

Kul! Fast dom lär knappast börja i samma klass ;) !

Vill man ha ett ovanligt namn på sitt barn idag skall man döpa dom till typ Gun-Britt, Susanne, Kjell, Stefan.....

Kul! Fast dom lär knappast börja i samma klass ;) !

Vill man ha ett ovanligt namn på sitt barn idag skall man döpa dom till typ Gun-Britt, Susanne, Kjell, Stefan.....

Ja några på jobbet döpte sin son till Andreas och alla bara häpnade, KAN man döpa någon till ett sådant vanligt namn... ja fast det är ju visst inte så vanligt nej bland bebisar :D !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 635
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV