Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Lagade en paj idag med smulad fetaost (Apertina,Arla) och på innehållsdeklarationen stod det bara mjölk. Har fått för mig att i Sverige...
2
Svar
20
· Visningar
5 693
Senast: Fnyfniken
·
  • Låst
Övr. Barn Har letat och letat efter en såndär tavla man hade när man var liten som man ändrar varje månad. Är det ngn som sett var man kan köpa en...
Svar
5
· Visningar
2 728
Senast: Gry
·
S
  • Låst
Övr. Barn Det finns annonser bl.a. här på buke om billiga grav test, som enligt annonserna är säkra. Är det någon som har någon erfarenhet av...
2
Svar
32
· Visningar
4 465
Senast: Stoppard
·
  • Låst
Övr. Barn en kollega till mig har precis fått barn , 2 veckor för tidigt o förlossningen gick väldigt fort så pojken har varit slö. nu en vecka...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: FT_ryttare
·
  • Låst
Övr. Barn för någon månad sen kom det ett reklamutskick innehållande bland annat någon slags samlarkort, det står "Monster" på baksidan och de 4...
Svar
3
· Visningar
4 852
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn låta ditt barn fotograferas för reklam? Skulle du göra skillnad på om reklamen var för H&M eller för leksaker? Vilka företag skulle du...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Timsetim
·
D
  • Låst
Övr. Barn Jag fick min son för 1 månad sedan och första dagarna fick han ligga på neonatal avdelning och blev stödmatad pga lågt sockervärde...
2
Svar
38
· Visningar
3 544
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, måste man det? Jag hade en diskussion med svärmor i dag. Eftersom jag varit utan häst själv i ett år, så längtar jag jätte mycket...
2
Svar
29
· Visningar
2 710
Senast: chilling
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag funderade på alla ni som INTE har bebisar, har aldrig ni frågor eller erfarenheter att dela med er??:( På detta barn forum är det...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn när jag kom och skulle hämta mina barn på dagis (2 och 4 år) såg jag min äldste kille ligga på mage med 2 äldre killar över sig och en...
Svar
4
· Visningar
1 161
Senast: Tuvalisan
·
D
  • Låst
Övr. Barn Nu är det nog dags för mitt lilla pyre att flytta hemifrån för första gången... Har haft mer eller mindre regelbundna värkar sedan 3...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Marie_C
·
  • Låst
Övr. Barn Jag skall börja jobba nu efter barnledigheten och har stött på ett litet problem. Dottern 4år har varit på förskolan 15h/vecka medans...
Svar
9
· Visningar
2 350
M
  • Låst
Övr. Barn I snart dryga två veckor har jag haft svag mensvärk till och från på dygnet. Det började med att det högg till i nedre delen av magen...
Svar
11
· Visningar
23 566
Senast: Tokmaja
·
S
  • Låst
Övr. Barn Kan man känna av en graviditet redan ca 1 vecka efter ev befrukting? Hade ägglossning i slutet av förra veckan och vi hade sex väldigt...
Svar
13
· Visningar
6 417
Senast: LAPTOP
·
G
  • Låst
Övr. Barn om mitt barn föds den 19januari,får jag första barnbidraget den 20feb el är det den 20 mars??
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Vi ska iväg på solsemester om en månad då dottern kommer vara närmare 9 månader, hur gör man egentligen med sol och bad för barn under...
2
Svar
27
· Visningar
4 235
Senast: mino
·
D
  • Låst
Övr. Barn om maninte vet skert då man hade sin senaste mens kan dom kolla exakta datumet ändå?
Svar
6
· Visningar
1 432
Senast: doris
·
  • Låst
Övr. Barn Den senaste veckan har vår bebis, åtta månader, med bestämdhet visat att han vill själv. Framför allt när han äter. Han vill hålla i...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 988
  • Låst
Övr. Barn Nu väntar jag mitt andra barn, BF är i mitten av sommaren 07. I våras 06 fick jag mitt första barn. Det kommer alltså bli runt 14-15...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 764
Senast: bananabambi
·
  • Låst
Övr. Barn Hur är era rutiner för era 3 åringar? Min fyller snart 3 och hon vägrar sova i sin säng . Får jag henne att somna där har det varit...
Svar
11
· Visningar
1 183
Senast: zilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp