Barn själva hemma?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Barn själva hemma?

Ja, så uppfattade jag också han s lugn när jag kom hem, att det kom av hans ensamhet. Han uppskattar än idag en stund av total ensamhet, där han kan sortera lite bland dagens intryck!

Jätteintressant att läsa allas svar. Då är jag inte alldeles galen som tänker mig att han ska klara korta stunder själv iaf. Självfallet ska jag inte åka iväg långt bort men det vore ju rätt skönt för både honom och mig om han slapp följa med och handla mat som han tycker är dödstrist *s*

Oftast växer ungarna med ansvaret och tycker att det är ganska skönt att få vara lite ensamma hemma, sen känenr man ju sina egna barn bäst, hur mycket man kan ge dem ansvar för:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 631
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 104
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV