Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn En avlägsen släkting gick hastigt och oväntat bort för några veckor sedan och detta har fått mig att tänka mer på hur fort det kan gå...
2
Svar
39
· Visningar
9 809
Senast: Görel
·
M
  • Låst
Övr. Barn Om ett par veckor ska en 15-årig tjej sitta barnvakt åt mina två barn. Totalt blir det ca 6-7 timmar. Vad är rimligt att betala för en...
Svar
8
· Visningar
3 119
Senast: wtf
·
G
  • Låst
Övr. Barn när och var gick vattnet för er??hur långtid efter det kom eran bebis?
Svar
14
· Visningar
1 240
Senast: Cessan
·
J
  • Låst
Övr. Barn och vintern lyser med sin frånvaro, fler än jag som tycker det är svårt med ytterkläder till barnen på lågstadiet. Overallerna hänger...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Basilika
·
F
  • Låst
Övr. Barn Om man misstänker nidblödning, när kan jag tidigast göra ett graviditetstest? Kan testet vara missvisande om jag gör det under tiden jag...
Svar
2
· Visningar
9 435
Senast: Funfair
·
  • Låst
Övr. Barn Är det någon mer än jag här som har graviditetsradar? :D Har flera gånger sett (eller rättare sagt känt) att nära och kära varit med...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: Carisma72
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har ju försökt att få barn i flera år utan att lyckats, också tog jag äntligen nappatag med min övervikt (efrersom jag har PCO var...
Svar
4
· Visningar
2 307
N
  • Låst
Övr. Barn Måste ju ha en spjälsängstråd åxå=) Så vad har ni för sängar? Tips på bra och dåliga mottages tacksamt! bilder:bump: Jag...
2
Svar
24
· Visningar
7 725
Senast: Naggur
·
S
  • Låst
Övr. Barn Jag vill testa mig varje dag just nu, men det är inte ekonomiskt hållbart. Jag har ganska nyligen slutat med p-piller och testade...
Svar
12
· Visningar
1 266
Senast: Stoppard
·
  • Låst
Övr. Barn Idag fyller Signe 3 år och vi har sedan länge förberett henne på att när man är 3 år så får man inte längre ha napp ens när man sover...
Svar
14
· Visningar
1 450
Senast: Kelda
·
  • Låst
Övr. Barn på min lilla ängel? Länk :love: :love: :love:
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: ullo
·
N
  • Låst
Övr. Barn Skulle precis skriva denna tråd när jag såg tråden om strawberrysylts hemska julafton:cry: Jag hade en betydligt bättre...
2
Svar
21
· Visningar
1 783
Senast: Naggur
·
N
  • Låst
Övr. Barn hur har ni löst den delen? har ni det inne i badrummet, barnrummet eller någon annan stans? Har ni skötbord med balja och hela...
2
Svar
37
· Visningar
4 823
Senast: dressyrfreak
·
  • Låst
Övr. Barn Äldsta barnet som är 10 har väldigt tätt mellan sina tänder vilket gör attvissa tänder har "hamnat snett" och inte ens har kommit fram...
Svar
12
· Visningar
2 854
Senast: jea78
·
G
  • Låst
Övr. Barn vilka blöjor rekomenderar ni INTE och varför??hur mkt kostar det er i månaden?
Svar
9
· Visningar
2 364
Senast: Sar
·
  • Låst
Övr. Barn En bekants barn bytte till detta läsår skola pga att klassläraren gärna "hängde ut" elever inför hela klassen. Tex så kan klassläraren i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 638
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Vilken relation har pappor och bebisar i er familj? Är pappan jämnviktig med mamman eller viktigare eller räknar barnet pappan som en...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 058
Senast: oz_joj
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som ammar syskon här? Själv ammar jag min 1½-åring och min 2½-åring och jag upplever att det är en rätt ovanlig sak att göra. Dels...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: Pallas
·
R
  • Låst
Övr. Barn Jag har köpt en korsett/ gördel som jag tänkte kränga på mig efter förlossningen (28 days and counting) Jag har hört en hel del positiva...
2
Svar
29
· Visningar
11 029
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Har en dotter på tre år som bor varannan vecka hos mig och pappan. Har funkat hyfsat ok senaste tiden men idag small det igen...
Svar
13
· Visningar
1 148
Senast: emma74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp