Snurrfian
Moderator
Sv: Det här med amning...
Jag tror att du skulle behöva följa dina egna råd... Eller kanske inte vara så aggressiv och tro att alla är emot dig... Jag skrev till dig;
Jag skrev även;
Herregud jag vet oxå att alla inte kan amma, men jag vet även många som tror sin inte ha mjölk så det räcker trots att de i grund och botten faktiskt har det, och behöver råd och stöd för att klara det. Men som jag oxå skrev så är det ingen som helst fara för barnet att inte ammas...
Kategorisk - inte jag men ni andra.
Som du kanske INTE läste så delammade jag i min strävan att kunna amma fullt ut - det funkade inte heller.
Om folk kunde läsa vad som står inte vad dom tror det står.
Jag tror att du skulle behöva följa dina egna råd... Eller kanske inte vara så aggressiv och tro att alla är emot dig... Jag skrev till dig;
Eftersom TS vill ge det en chans...Du har helt rätt, men innan man vet det måste man ge sig själv en chans om man nu vill helamma.
Jag skrev även;
Men lugn jag förstår precis att du har försökt allt, jag försökte bara visa att man inte ska vara så katagorisk i sina svar, ibland kräver amningen en del jobb, ibland så fungerar det inte alls och ibland så fungerar det enligt alla böcker...
Herregud jag vet oxå att alla inte kan amma, men jag vet även många som tror sin inte ha mjölk så det räcker trots att de i grund och botten faktiskt har det, och behöver råd och stöd för att klara det. Men som jag oxå skrev så är det ingen som helst fara för barnet att inte ammas...