Sv: Två barn tätt
Ja, det där är nog en sådan jag sett. Men åh, jag gillar verkligen inte att det andra barnet sitter nedanför och bakom
Dock verkar den ju mer praktisk då den inte är så bred.
Och sedan som du säger, jag vill också kunna ha den vänd åt mig.
Nu vänder jag mig åt alla här igen, jag behöver någon att bolla idéer och frågor med.
Just nu har jag världens beslutsångest, tur att jag har många veckor/månader kvar att vela på, men det här med vagn är så jäklarns svårt.
Tvilling/syskonvagn verkar ju som ett måste, men jag bör ju även spara den gamla vagnen, jag har ju både ligg och sittdel till den. Så det jag nu är inne på är att köpa en bagagnad syskon/tvillingvagn och en begagnad sulky. Då kommer jag ha dels syskonvagnen när jag är själv med barnen, men även en sulky åt äldsta barnet, och liggvagn och senare sittdel till den yngre, som är bra att ha då jag och min sambo är ute tillsammans, eller när jag bara ska ha ett av barnen.
Tur att vi har stor tomt, sambon min får bygga ett vagnsgarage
Har kollat på ORA-vagnar, och det finns en återförsäljare av nya vagnar i Sthlm, dit jag skulle kunna ta mig och "provköra". Dom är 74 cm breda, och det är väl den enda fördelen jag hittat.
Men ändå så lutar det åt en (förmodligen beg.) Emmaljunga, gärna city cross då den är den minsta i bredd (77 cm). Dock är det inte svängbart styre, men jag kan ändå vända sittdelen som jag vill.
Dock är 80 cm inte för brett för vår bil, men jag vet inte hur det fungerar i t.ex. rulltrappor?
hjälp mig