Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn När började ni potträna era barn? Hur gick ni tillväga?
Svar
1
· Visningar
596
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Hur har ni gjort när ni bebisen har slutat med bröstet? Vi har börjat med smakportioner nu och jag börjar ha lite dåligt med mjölk, men...
Svar
10
· Visningar
962
  • Låst
Övr. Barn ja det är inte en fråga utan två. Kan barnet ta skada av att man bastar? Andra frågan är: Jag älskar att sitta med benen uppdragna...
Svar
9
· Visningar
7 017
Senast: vindvissla
·
G
  • Låst
Övr. Barn i vilken v var ni då??
2
Svar
38
· Visningar
2 632
Senast: Grim
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har börjat ge lillan gröt. Vi började med små smakisar och nu äter hon ett litet mål gröt om dagen. Idag var vi till barnakuten...
Svar
9
· Visningar
1 006
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Hmmm... lilla Filip, 7 veckor i morgon, har fått en rejäl blåsa, vätskefylld ser det ut som, på överläppen. Någon som har en teori om...
Svar
8
· Visningar
10 639
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Viktor sover natt mellan 20 och 9 numera (han har inte ätit på natten sedan han var 2 månader) och när vi var på 6-månaderskontrollen...
Svar
13
· Visningar
1 264
Senast: oz_joj
·
N
  • Låst
Övr. Barn Har precis börjat få lite bristningar, är i början på femte månaden. har sett hur mina kompisar som skitit i att smörja huden ser ut nu...
Svar
17
· Visningar
3 653
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Sonen vaknade till för en halvtimme sedan. Vagningen funkade inte inatt. Han låg stilla och tittade en stund, sen ville han upp. Nu...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: via
·
F
  • Låst
Övr. Barn Har alltid haft regelbunden mens, alltid kommit mellan den 9 och den 12 varje månad, kanske någon dag för sent nån gång..Men som sagt...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: ujent96
·
  • Låst
Övr. Barn Hur har det gått med er viktnedgång efter graviditetn? Själv trodde jag det skulle bli supersvårt att gå ner i vikt, men 2 veckor efter...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: ujent96
·
  • Låst
Övr. Barn Jag trodde man började räkna när man skulle haft den uteblivna mensen men i en bok jag läste idag stod det att man skulle räkna från...
Svar
13
· Visningar
2 254
Senast: vindvissla
·
  • Låst
Övr. Barn Hur länge ska man hålla på o tvätta nya kläder till barn innan man kan använda dom?? För alltid? Eller tills man ser om de verk...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 421
  • Låst
Övr. Barn Har ont i nedre delen av magen där äggstockarna sitter,har haft det till och från i ca 2månader,nu mer tätt. Nån som vet vad det kan...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: ullo
·
U
  • Låst
Övr. Barn Jag tittade på TV4 samtidigt som jag åt middag för en stund sedan och då visade de ett program om världens mest extrema djurmammor. De...
Svar
11
· Visningar
1 379
B
  • Låst
Övr. Barn Jag är halv-kelt och har rötter från Irland på nära håll. Vi valde namnet William till sonen efter en kär Irlänsk släktning, visste...
2
Svar
30
· Visningar
8 077
Senast: Basilika
·
I
  • Låst
Övr. Barn En bara prata av mig tråd... Jag längtar ihjäl mig efter min lilltjej på 4 år. Hon är hos sin pappa varannan helg, men eftersom det...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Irre-76
·
C
  • Låst
Övr. Barn Alla säger ju att det bara gäller de 3 första månaderna men nu hör man om folk som spytt varje dag i 9 månader:crazy: När gick erat...
2
Svar
32
· Visningar
3 693
Senast: Flip-Flop
·
R
  • Låst
Övr. Barn Nu har inte jag egna barn, men min kille har två stycken. Nu har dom fått varsin mobil i julklapp och jag tycker bara det är så himla...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn Emma alltså!!! :love: :love: :love: trodde det skulle dröja längre för hon är ju en ganska så stadig bit... Robin ställde sig upp...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp