Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
  • Låst
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min yngste son! Han fyller två i mars, och storebror har nyss fyllt fyra. Han är världens...
2
Svar
22
· Visningar
6 494
Senast: BeastieBabe
·
G
  • Låst
Övr. Barn börjar fundera på hur vi ska göra då.väntar mitt första barn nu(bf 19/1).och vi vill ju dela julen med alla släktingar dels för mitt...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: Mustasukka
·
S
  • Låst
Övr. Barn Idag var jag och min sambo och handlade. I affären var det tre barn, antagligen syskon, som i mina ögon uppförde sig extremt illa. De...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 287
Senast: Emma-pemma
·
  • Låst
Övr. Barn Ingen av mina barn har börjat krypa än. De är drygt 8 månader nu. Alice försöker ta sig fram och når hon inte en leksak så försöker hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 563
Senast: Freddie
·
  • Låst
Övr. Barn Det finns tre kommunala dagmammor här i byn. Får man välja vilken man vill ha sina barn hos eller placeras de bara ut? Finns det någon...
Svar
6
· Visningar
831
  • Låst
Övr. Barn Gör ni det? Själv umgås jag med två vänner som har helt andra förhållningssätt gentemot sina barn och jag ska ärligt erkänna att det...
2
Svar
34
· Visningar
3 406
Senast: Sar
·
K
  • Låst
Övr. Barn Hej Behöver lite hjälp, är förvirrad. Jag hade fattat det som att man skulle skicka in moderskapsintyg till försäkringskassan i god...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: Girasol
·
  • Låst
Övr. Barn Det här kommer bli en flummig fråga men jag ska försöka ändå! Jag tar ett exempel ur verkligheten: Min dotter är 14 månader. På...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: elbereth
·
M
  • Låst
Övr. Barn Främst till er som har lite större barn/tonåringar som vistas ute utan att ni själva är med och ser vad de gör. Vad tycker ni om att...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: lippan
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är ensamstående med en son på snart 7 år. Hans pappa( vi kan kalla honom A ) flyttade för snart 5 år sen, sedan dess har dom knappt...
Svar
1
· Visningar
3 375
Senast: Görel
·
  • Låst
Övr. Barn Ja, ni som är gravida nu, vilken vecka är ni i? :) //r
2 3
Svar
47
· Visningar
3 526
Senast: Calazirya
·
T
  • Låst
Psb
Övr. Barn Var kan man hitta fakta om varför det är så farligt att bebisar sover på mage eller sida när man tänker på PSB, vad är det som händer...
Svar
11
· Visningar
1 874
Senast: The Great White Shark
·
N
  • Låst
Övr. Barn Sa att jag minsan skulle rida så länge jag inte hade ont och så länge Naggur orkade bära mig. Men ju längre jag kommer i graviditeten ju...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: elbereth
·
  • Låst
Övr. Barn Min lille plutt (8 månader) upptäcktes i måndags em ha begynnande öroninflammation på höger öra + jättestora halsmandlar + feber. Blev...
Svar
16
· Visningar
2 322
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Vårt första barnbarn, en pojke, ska döpas i januari. Behöver tips på vad man kan ge som dopgåva?:idea: Inga samlarobjekt, typ...
Svar
13
· Visningar
13 595
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Vikke är fem månader och kravalar/ålar/kryper rätt bra nu. Idag lämnade jag honom på köksgolvet i en minut medan jag gick och kissade...
2
Svar
23
· Visningar
1 985
  • Låst
Övr. Barn Är det bara jag som tycker att det är konstigt att man har sina barn 6-8 h på förskola fast man själv är hemma? Arbetslös, föräldraledig...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
10 406
Senast: oz_joj
·
E
  • Låst
Övr. Barn Min son har lite feber från och till. Han hade feber för en vecka sen som gick över på en dag och nu är det dags igen. Han har haft...
Svar
1
· Visningar
2 768
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har idag en dotter som är kräksjuk (började 5 i morse) och valde därför att hålla hemma sonen också för att minimera smittspridning...
Svar
19
· Visningar
3 949
Senast: Brandgul
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur tänker man som förälder när man godkänner ett köp av en vara och sen inte avser att betala den, i barnets namn? alt inte har råd att...
Svar
14
· Visningar
1 104
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp