Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Varför är ni så många som tjatar om att sätta gränser och att våga säga ifrån och liknande? Ibland låter det på vissa här som om ni har...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 409
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Varför ska barn i stort sett redan från födseln delas in i könsroller??? Kan inte ett barn bara få vara barn??? Killar ska ha "tuffa"...
Svar
14
· Visningar
1 291
Senast: corona
·
F
  • Låst
Övr. Barn Om ni skulle få ert första barn nu, och ändå visste vad ni nu vet, vad skulle ni ha skaffat, gjort och tänkt på redan från början då...
2
Svar
34
· Visningar
2 408
Senast: Fnyfniken
·
G
  • Låst
Övr. Barn är nu i sista månaden och min sex lust har helt plötsligt gått ner till 0.hur var det för er? ville ni ha sex sista månaden i graviditeten??
Svar
13
· Visningar
1 435
Senast: Miss Philodina
·
J
  • Låst
Övr. Barn Jag måste fråga, hur ni ser på en sån här sak och varför man som förälder väljer att göra antingen eller: Två barn (säg i 2-3 års...
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Yamaha
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är i sverige över julen, stannar hemma i en månad. Innan jag åkte bestämde jag och pojkvännen att vi ska flytta ifrån varann när jag...
Svar
11
· Visningar
1 099
Senast: corona
·
  • Låst
Övr. Barn fick missfall på julaftons-kvällen. Känns så tomt, men nu har första chocken lagt sig iaf. Tack alla som stöttat!! //r
Svar
17
· Visningar
1 508
Senast: Naggur
·
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så när man är borta för? Att det man säger inte gäller? Jag tror jag märker detta fenomen överallt i bekantskapskretsen...
2
Svar
37
· Visningar
2 390
Senast: Lupin
·
J
  • Låst
Övr. Barn När barnen har börjat skolan så verkar det som det är mycket som förändras till skillnad ifrån dagis tiden. Varför skall det vara så...
Svar
8
· Visningar
1 371
Senast: Apollo
·
  • Låst
Övr. Barn Är det okey att klättra i sofforna? att springa fram och tillbaka och jaga varandra? att kasta boll etc? Var anser Ni att gränsen för...
2
Svar
26
· Visningar
3 423
Senast: biffen
·
W
  • Låst
Övr. Barn Hjälp vad gör ni med era kvällsgriniga bäbisar... Vad är det som är fel - vad gör jag för fel...... Varför kommer denna grinighet...
Svar
14
· Visningar
3 245
Senast: Madick
·
  • Låst
Övr. Barn Viktor är ett halvår och har precis lärt sig att resa sig mot saker = Han gör illa sig ännu mer än när han började krypa för en månad...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Isis
·
  • Låst
Övr. Barn Jag kan hända ställt denna fråga en gång förut, men gör det igen, för i såfall har jag glömt av jag gjort det ;) Hur fixar ni som är...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: Mynta2
·
N
  • Låst
Övr. Barn Vad hade ni för barnvagn den första tiden? enkel liggvagn, kombivagn osv? märke? Har flera kompisar som har barn. den ena köpte en...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 561
Senast: Zoya
·
  • Låst
Övr. Barn Stina är nu tretton månader gammal och är en liten dam med mycket bestämd vilja. Det tycker jag är helt okej, hon får gärna ha humör och...
2
Svar
38
· Visningar
3 581
Senast: ulda
·
B
  • Låst
Övr. Barn Jág har varit sjuk en längre tid nu, lilleman och sambon har smittat mig med feber halsont och en envis hosta. Har nu även fått...
Svar
14
· Visningar
2 125
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var naiv nog att tro att "å, när bönan är ute så kan jag börja äta som vanligt igen". Host, harkel... Och visst kan jag göra det, om...
Svar
19
· Visningar
46 365
Senast: arabia
·
  • Låst
Övr. Barn Imorrn ska jag på Ultraljud för första gången!!!:banana: Åh jag är sjukt nervös:crazy: Bara för att jag läste en artikel om en...
2
Svar
24
· Visningar
3 082
Senast: korpen
·
  • Låst
Övr. Barn Vaknade sjuk i morse,feber och ont i halsen,huvudvärk. Är mitt inne i en flytt samt allt stress med julen. Åkte till BVC för att...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Idag kom grabben hem efter avslutningen HT i 9:an. Jag fick hans betyg, som jag igentligen blir glad och stolt över. Han har alla G...
Svar
13
· Visningar
1 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp